VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt. logo

Ügyfélreferens

Állás részletei

  • Cég neve

    VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1082 Budapest, Baross utca 1.

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Távmunka
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt.

Ügyfélreferens

Az Év Alapkezelője díjat négy alkalommal elnyerő VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt. az osztrák tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group magyarországi leányvállalata. A hazai és régiós vagyonkezelői szektorban több mint 25 éves múltra visszatekintő cégünk közel 1.000 milliárd forint vagyont kezel ügyfelei részére. Dinamikus hazai és nemzetközi terjeszkedésünk motorja az elkötelezett, kimagasló szakmai kvalitásokkal rendelkező csapat, melynek új tagját keressük


Amiben SZÁMÍTUNK RÁD

  • az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása
  • új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása
  • ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése
  • ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, számlanyitási és egyéb dokumentumok elkészítése
  • részvétel az ügyfelszolgálatot érintő megfelelési és IT fejlesztési projektekben
  • ügyfelszolgálati területhez kapcsolódó riportok elkészítése
  • aktív közreműködés a panaszkezelés folyamatában
  • kapcsolattartás az értékesítési partnerekkel, telefonos ügyfélszolgálattal

Amit VÁRUNK TŐLED

  • legalább középfokú végzettség (pályakezdők jelentkezését is várjuk)
  • magabiztos, felhasználói szintű Excel ismeret
  • gördülékeny, választékos írásbeli és telefonos kommunikációs készség
  • nagyfokú önállóság és proaktivitás
  • kitűnő problémamegoldó készség

Ami ELŐNY SZÁMODRA

  • 1-2 éves ügyfélszolgálati tapasztalat
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • MS Teams felhasználói szintű ismerete

Amit mindezért NYÚJTUNK

  • részben otthonról történő (hibrid), rugalmas munkavégzés
  • piaci információkon alapuló versenyképes jövedelem
  • széleskörű béren kívüli juttatások: SZÉP kártya, egészségbiztosítás (családtag bevonási opcióval), önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, távmunka költségtérítés, a vállalat éves teljesítményén alapuló sikerdíj, csoportos élet- és balesetbiztosítás, szakmai és nyelvi képzések
  • szakmai mentor és buddy által támogatott onboarding folyamat
  • munkavállalói igényekre fókuszáló, modern iroda a belváros szívében
  • szakmai és személyes fejlődésed támogatása egyéni preferenciáid és karriercéljaid figyelembevételével
  • kreatív ötleteidet értékelő, innovatív szervezet és vezetők
  • rendszeres közösségépítő programok

Álláshirdetés jelentése