NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

Ügyfélmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk, és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

 

Legyél

Ügyfélmenedzser

A következő feladatok várnak:

  • a NISZ Zrt. portfóliójába tartozó komplex informatikai és telekommunikációs megoldásokra, szolgáltatásokra vonatkozó ügyféligények menedzselése,
  • folyamatos kapcsolattartás megadott ügyfélkörrel,
  • ügyféligények felmérése, ügyféligények generálása a NISZ szolgáltatási képességei alapján,
  • az ügyféligények alapján ajánlati megoldások kidolgozásának koordinálása a Szolgáltatásmenedzsment területtel közösen,
  • szerződéskötés menedzselése, ügyféligények nyomon követése,
  • a megkötött szerződésekkel kapcsolatos változáskezelés menedzselése,
  • a szerződéskötést követően a Terméktámogató rendszerek osztállyal együttműködve a megrendelések létesítési, illetve számlázási folyamat monitorozása,
  • szerződésekhez kapcsolódó folyamatos számlázások menedzselése,
  • a megadott ügyfélkörhöz kapcsolódó ügyfél és szolgáltatási adatok támogató rendszerekben történő rögzítésének végrehajtása, élőn tartásának biztosítása,
  • a megadott ügyfélkörhöz tartozó árbevételi terv teljesítése, Ügyfélkörre irányuló elemzések, árbevételi és ellátási terv előrejelzések, és terv/tény riportok készítése.

Csatlakozz hozzánk, ha

  • felsőfokú műszaki / közgazdasági / kereskedelmi / igazgatásszervezői végzettséggel rendelkezel,
  • elkötelezett vagy a saját fejlődés és tanulás irányába,
  • ügyfél igényeinek felismerésére és reagálására való képességed van,
  • ICT piacot ismered (szolgáltatások, technológiai megoldások),
  • kiváló a kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged,
  • pozitív, sikerorientált attitűd, dinamizmus jellemez.

Előnyt jelent Számodra:

  • ügyfélkezelésben szerzett tapasztalatod van,
  • kormányzati környezetben szerzett szakmai tapasztalat,
  • projektmenedzsment tapasztalat.

Ha minket választasz:

  • széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó Cafetériát biztosítunk,
  • heti több napos Home office lehetősége vár,
  • széles körű magánorvosi és egészségügyi ellátásokat nyújtó egészségbiztosítást nyújtunk,
  • belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait,
  • rekreáció számos lehetőségét kínáljuk (AYCM, aktív sportkörök, biciklibarát munkahely, irodai masszázs),
  • családbarát minősítésű munkahelyre érkezel (gyermekvállalási támogatás, kedvezményes belépők biztosítása Állatkert és Vadaspark esetén),
  • szakmai díjakban és elismerésekben részesítjük munkatársainkat.

 

Munkavégzés helye: Budapest


Álláshirdetés jelentése