AON Magyarország Kft. logo

Ügyfélkezelő asszisztens (Account Handler)

Állás részletei

  • Cég neve

    AON Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfelekkel kapcsolattartás adategyeztetés szintjén
  • Közreműködés az új biztosítási igények megfogalmazásában, meglévő szerződések megújításában és ajánlatkészítésben
  • Ügyfelek és szerződések adatainak nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, folyamatos karbantartása
  • Biztosítói jutalékok egyeztetése, jutalékszámlák kiállítása
  • Díjbekérők előkészítése, kiállítása, ügyfeleknek való kiküldése
  • Díjbeszedés és díj visszautalás koordinációja, illetve rögzítése
  • Kapcsolattartás biztosítókkal adategyeztetés szintjén

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • MS Office erős felhasználó szintű ismerete (Excel, Word)
  • Monotonitástűrés
  • Megbízhatóság és terhelhetőség
  • Magas fokú problémamegoldó képesség
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés
  • Gyors, logikus gondolkodás, rendszerszemlélet     

Előnyt jelent

  • Biztosítási területen szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség vagy BOI vizsga
  • Tízujjas gépírás
  • Alapszintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Stabil, versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások, bónusz
  • Modern zöld irodaház
  • Nemzetközi vállalati kultúra
  • Hozzáértő, lelkes csapat
  • Cégünk által finanszírozott magánklinikai alapellátás

Céginformáció

Az Aon a világ egyik vezető biztosítási alkusz, kockázatkezelési és HR tanácsadó cége. 120 országban 50 000 munkavállaló képvisel minket. A Commercial Risk üzletágunk vállalati ügyfeleknek nyújt kockázatkezelési és biztosítási tanácsadást.

Budapesti csapatunkba keresünk ügyfélkezelő asszisztenst a vezető ügyfélkezelők adminisztratív és operatív támogatására. Az új kolléga lesz az ügyfelek elérhető kapcsolattartója nem szakmai kérdésekben.


Álláshirdetés jelentése