Állás részletei
-
Cég neve
SALDO Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1135 Budapest, Mór utca 2-4. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Windows
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Cégünk Kiváló Üzleti Márka kategóriában tízszeres Magyar Brands díjas,
nagy múltú, tőkeerős, hazai tulajdonban álló tanácsadó cég.
Szeretnél hozzájárulni cégünk növekedéséhez és erősíteni piaci pozíciónkat? Ha kiemelkedő kommunikációs készségekkel rendelkezel, proaktív vagy és szeretsz ügyfelekkel dolgozni, várjuk jelentkezésedet az alábbi pozíciónkra:
ÜGYFÉLKAPCSOLATI MUNKATÁRS
Leendő feladatok:
nagy múltú, tőkeerős, hazai tulajdonban álló tanácsadó cég.
Szeretnél hozzájárulni cégünk növekedéséhez és erősíteni piaci pozíciónkat? Ha kiemelkedő kommunikációs készségekkel rendelkezel, proaktív vagy és szeretsz ügyfelekkel dolgozni, várjuk jelentkezésedet az alábbi pozíciónkra:
ÜGYFÉLKAPCSOLATI MUNKATÁRS
Leendő feladatok:
- Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása
- Rendszeres kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, igényeik felmérése és kezelése elsősorban telefonon és online
- Az ügyfél-elégedettség és ügyfélmegtartás növelése
- Keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, új ügyfelek szerzése
- Értékesítési célok teljesítése
- Éves és havi értékesítési tervek megvalósítása, folyamatos eredménykövetéssel
- Együttműködés az ágazatokkal
- Szoros kooperáció a vállalat különböző területeivel az ügyféligények hatékony kiszolgálása érdekében
- Ügyfél-visszajelzések közvetítése és közös megoldások kidolgozása
Elvárások
- Telefonos és személyes értékesítésben szerzett tapasztalat és Telefonos és személyes ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalat
- Kapcsolatorientált szemlélet: Kiemelt figyelem az ügyfélre és az igényeire, empátia és problémamegoldó hozzáállás.
- Kiválós kommunikációs készség telefonon és írásban.
- Eredményorientáltság: Tudatos időbeosztás, munkaszervezés.
- Csapatmunka: Harmónikus együttműködés a kollégákkal és más ágazatokkal a közös sikerért.
Előnyt jelent
- Angol nyelvtudás
- Gazdasági végzettség
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem: Alapbér + Jutalékrendszer
- Cafeteria: Évi bruttó 550.000 Ft, próbaidő után időarányosan
- Autóhasználat: Céges kulcsos autó vagy támogatott saját autóhasználat
- Egészségbiztosítás: Medicover magánegészségügyi szolgáltatások
- Munkaeszközök: Laptop és mobiltelefon.
Munkavégzés pontos helye: Budapest, 13. kerület.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Parkoló
Céginformáció
A SALDO Zrt. Magyarországon egyedülálló módon immár több mint 6 évtizede szolgálja és támogatja sikeresen a hazai gazdálkodó szervezeteket naprakész adótanácsokkal, követendő jó gyakorlatokkal, amelynek köszönhetően a Magyar Brands már tizenhatszor díjazott minket az Üzleti Kategóriában.
Alkalmazkodva a piaci igényekhez folyamatosan fejlesztettünk az elmúlt években, melynek eredményeképp mára komplex szolgáltatási portfóliót tudunk kínálni ügyfeleinknek, legyen szó adótanácsadásról, képzésről, informatikai szoftverekről vagy épp könyvkiadásról.
Az egész országra kiterjedően végezzük magas szakmaiságot képviselő tevékenységünket. Ügyfélkörünk a legkiválóbb hazai kis-közép és nagyvállalatokból, valamint állami és nonprofit szervezetekből áll. Legfőbb vállalati értékünk kiváló ár-érték arányú megoldásainkban, folyamatos rendelkezésre állásunkban, megbízhatóságunkban, valamint naprakész, felkészült és specializálódott szaktudásunkban rejlik.
Versenyképességünk megtartása és partnereink elégedettségének fokozása érdekében külön értékesítési csoportot hoztunk létre a mára több mint 2100 tagot számláló ügyfélkörünk igényeinek nyomon követésére és a potenciális ügyfelek megszólítására. Emellett folyamatosan fejlesztjük modulárisan alakítható és egyedi csomagajánlatainkat.
Alkalmazkodva a piaci igényekhez folyamatosan fejlesztettünk az elmúlt években, melynek eredményeképp mára komplex szolgáltatási portfóliót tudunk kínálni ügyfeleinknek, legyen szó adótanácsadásról, képzésről, informatikai szoftverekről vagy épp könyvkiadásról.
Az egész országra kiterjedően végezzük magas szakmaiságot képviselő tevékenységünket. Ügyfélkörünk a legkiválóbb hazai kis-közép és nagyvállalatokból, valamint állami és nonprofit szervezetekből áll. Legfőbb vállalati értékünk kiváló ár-érték arányú megoldásainkban, folyamatos rendelkezésre állásunkban, megbízhatóságunkban, valamint naprakész, felkészült és specializálódott szaktudásunkban rejlik.
Versenyképességünk megtartása és partnereink elégedettségének fokozása érdekében külön értékesítési csoportot hoztunk létre a mára több mint 2100 tagot számláló ügyfélkörünk igényeinek nyomon követésére és a potenciális ügyfelek megszólítására. Emellett folyamatosan fejlesztjük modulárisan alakítható és egyedi csomagajánlatainkat.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük mellékelje önéletrajzát a bérigénye megjelölésével.
Tárgy: „Ügyfélkapcsolati munkatárs„
Tárgy: „Ügyfélkapcsolati munkatárs„
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
