PORTA BELLA VITA Kft. logo

Ügyfélkapcsolati koordinátor és Esztétikai referens

Állás részletei

  • Cég neve

    PORTA BELLA VITA Kft.

  • Munkavégzés helye

    7624 Pécs

  • Fizetés

    Bruttó 390e - 440e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Porta Bella Vita Esztétikai Magánklinikán elkötelezettek vagyunk abban, hogy pácienseink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsuk.  
Hitvallásunk, hogy az igazi szépség a harmóniában és az egyensúlyban rejlik. 
A precizitás iránti szenvedélyünkkel szakembereink az esztétikai technológia legújabb vívmányait alkalmazzák a kivételes eredmények elérése érdekében. 
Természetesség, hitelesség és szakmai kiválóság vezérlik missziónkat, melynek középpontjában pácienseink elégedettsége áll.
Fejlődésünk csapatunk folyamatos növekedését igényli, bővülő csapatunkba Ügyfélkapcsolati koordinátor / Esztétikai referens munkatársat keresünk!  

Ha Te is osztod ezeket az értékeket, csatlakozz csapatunkhoz! 

Feladatok:
  • A klinikára érkező páciensek üdvözlése, fogadása és információ nyújtása a kezelésekkel kapcsolatban 
  • Időpontok egyeztetése, rögzítése és nyomon követése/ Páciensek kezelésének ütemezése 
  • Páciensek kezelési folyamatának és kezelési terveinek nyomon követése, a kapcsolódó dokumentáció és időpont egyeztetések koordinálása 
  • Kapcsolattartás a páciensekkel a kezeléseik között 
  • A klinika napi ügyvitelének támogatása 
  • Számlázás 
  • Ügyfél elégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, segítség nyújtás 
  • Webshop napi feladatainak ellátása 
  • Készletkezelés 
  • Vevőkkel való kommunikáció 
  • Kapcsolattartás csomagszállító partnerekkel 

Elvárások

  • Középfokú/Felsőfokú végzettség 
  • Kiváló kommunikációs- és problémamegoldó készség 
  • Pozitív, értékesítés orientált hozzáállás 
  • Precíz munkavégzés 
  • Nyitottság, megbízhatóság, felelősségtudat 
  • Ügyfélközpontú és proaktív gondolkodás 
  • Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre 
  • Jó problémamegoldó készség 
  • Tanulási hajlandóság 
  • Felhasználói szintű magabiztos számítógépes ismeretek

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat 
  • Angol nyelvtudás 

Amit kínálunk

  • Lelkes lendületes csapatot, fejlődést támogató vezetőséget 
  • Modern, minőségi munkakörnyezetet 
  • Versenyképes fizetését, kiegészítő teljesítményarányos bónuszt
  • Hosszútávú munkalehetőséget 
  • Felelősségteljes munkakört 
  • Egyéni képességek fejlesztésének lehetőségét

Munkavégzés helye: 
  • Pécs 
Munkaidő: 
  • A klinika nyitvatartási rendjéhez igazodóan, 8 órás munkarend beosztás szerint 

Jelentkezés módja

Amennyiben a fentiek felkeltették az érdeklődésed, kérjük magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod és rövid releváns motivációs leveled a pozíció megjelölésével küld el a „Jelentkezem” gomb segítségével. 

Álláshirdetés jelentése