DQS HUNGARY Kft. logó

Ügyfélkapcsolati és szolgáltatás szervezési koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    DQS HUNGARY Kft.

  • Munkavégzés helye

    1037 Budapest, Seregély köz 1.
  • Fizetés

    Br. 600e - 800e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Német középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Várjuk pályázatodat, ha
  • jól boldogulsz szervezési feladatok és szakmai szolgáltatások teljeskörű koordinációjával és adminisztrációjával,
  • gyorsan, hatékonyan, precízen és a határidőket betartva oldod meg a felmerülő, akár párhuzamosan futó feladatokat,
  • kiváló az átlátóképességed és önállóan dolgozol, így rád bízhatunk bonyolultabb témákat is,
  • asszertív, udvarias és proaktív működésed gördülékennyé teszi a munkádat és a mindennapi kapcsolattartást kollégáiddal, ügyfelekkel, partnerekkel, alvállalkozókkal, nemzetközi társirodákkal,
  • csapatjátékos és együttműködő vagy a munkatársaiddal, mindig a megoldást keresed,
  • türelmes és ügyfélközpontú kommunikációdra számíthatunk a számos projekt és feladat közepette, akár idegen nyelven is,
  • szívesen összegzed Excelben a megkapott információkat és kiigazodsz bonyolultabb táblázatokban is,
  • örömmel végzel egyéb irodai adminisztrációs feladatokat (telefonok fogadása, e-mailek megválaszolása, adatbázis kezelés)

Elvárások

Egyéb elvárásaink:
  • felsőfokú végzettség
  • a fenti feladatok ellátásában szerzett legalább 3-5 éves tapasztalat,
  • magabiztos Microsoft Office tudás,
  • aktív angol nyelvtudás írásban és szóban is.

Előnyt jelent

Örülünk, ha
  • magas szintű angol nyelvismeret mellett ismersz más nyelveket is – a németet preferáljuk az angol mellett,
  • Excel ismereted az átlagos felhasználói szintnél jobb,
  • ISO szabványokkal kapcsolatos tapasztalattal rendelkezel (ISO 9001, ISO 14001, …)
  • dolgoztál már adatbázis programokkal és kezeltél már weboldal tartalmakat.

Amit kínálunk

Ha egymás választjuk, akkor
  • hosszútávon és versenyképes jövedelemmel foglalkoztatunk,
  • önálló feladatköröd lesz, amelyhez felelősség is társul,
  • családias hangulatú, jókedvű csapatban dolgozhatsz, ahol egymás munkájának, személyének tisztelete, segítése és elismerése alapvető értékeink közé tartozik,
  • Budai, modern irodánkban ingyenes parkolási lehetőség is vár, de tömegközlekedéssel is optimális helyen vagyunk.
 
 
 

Céginformáció

Elsősorban ipari nagyvállalatoknak nyújtunk magas igényű szolgáltatásokat (pl. ISO 9001, IATF 16949 auditok) németországi központú tanúsító szervezet hazai képviseleteként. Irodánk Budán, a III. kerületben kiválóan megközelíthető helyszínen, családias létszámmal dolgozik.

Jó hangulatú, összeszokott csapatunkba keressük új munkatársunkat.
 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérjük, továbbítsd magyar nyelvű önéletrajzodat és elvárt nettó fizetési igényedet!

Álláshirdetés jelentése