Állás részletei
-
Cég neve
4iG Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás leírása
CÉGINFORMÁCIÓ
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.
A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.
Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!
A munkakör célja
A 4iG Nyrt. és a 4iG Csoport tagvállalatainak támogatása cégcsoporton belüli ügyletekkel kapcsolatos árazási, dokumentációs feladatok elvégzésében, cégcsoporton belüli ügyletek dokumentációjának elkészítése.
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- 4iG Csoport tagvállalatai közötti ügyletek elemzése, adatgyűjtés és közreműködés benchmark elemzések készítésében (pl. adatbázis-alapú piaci árak meghatározása), kapcsolattartás a tagvállalatokkal, valamint külső tanácsadókkal
- Transzferár dokumentációk (local file, master file) elkészítése, karbantartása és frissítése a hatályos magyar és nemzetközi előírásoknak megfelelően (pl. OECD irányelvek alapján).
- Részvétel transzferár szempontból releváns szerződések, tranzakciók véleményezésében, adóhatósági transzferár ellenőrzések előkészítésében és támogatásában (adóellenőrzések során dokumentumok előkészítése, kérdések megválaszolása).
- A Csoport Adózásiadó igazgatóság szenior adótanácsadóinak támogatása adó és transzferár szakmai kérdések megválaszolásában, csoportszintű koordinációban, adózással és transzferárakkal kapcsolatos döntés előkészítő anyagok elkészítésében
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- 3-5 év releváns tapasztalat
- Felsőfokú végzettség gazdasági / pénzügyi / jogi szakirányon
- Középfokú angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs készség
- Jó problémamegoldó képesség
- Proaktivitás
- Együttműködés és csapatmunka
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
- Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
- Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
- Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is havi 50%-ban.
- Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.
Ha többet szeretnél megtudni rólunk és tevékenységeinkről, akkor látogass el a Linkedin 4iG Career oldalra!
JELENTKEZÉS MÓDJA
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem a cégnél" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése