4iG Nyrt. logó

Transzferár munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.

A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.

Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

 

A munkakör célja

A 4iG Nyrt. és a 4iG Csoport tagvállalatainak támogatása cégcsoporton belüli ügyletekkel kapcsolatos árazási, dokumentációs feladatok elvégzésében, cégcsoporton belüli ügyletek dokumentációjának elkészítése. 

  • 4iG Csoport tagvállalatai közötti ügyletek elemzése, adatgyűjtés és közreműködés benchmark elemzések készítésében (pl. adatbázis-alapú piaci árak meghatározása), kapcsolattartás a tagvállalatokkal, valamint külső tanácsadókkal
  • Transzferár dokumentációk (local file, master file) elkészítése, karbantartása és frissítése a hatályos magyar és nemzetközi előírásoknak megfelelően (pl. OECD irányelvek alapján).
  • Részvétel transzferár szempontból releváns szerződések, tranzakciók véleményezésében, adóhatósági transzferár ellenőrzések előkészítésében és támogatásában (adóellenőrzések során dokumentumok előkészítése, kérdések megválaszolása).
  • A Csoport Adózásiadó igazgatóság szenior adótanácsadóinak támogatása adó és transzferár szakmai kérdések megválaszolásában, csoportszintű koordinációban, adózással és transzferárakkal kapcsolatos döntés előkészítő anyagok elkészítésében
  • 3-5 év releváns tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség gazdasági / pénzügyi / jogi  szakirányon
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Proaktivitás
  • Együttműködés és csapatmunka
  • Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
  • Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
  • Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
  • Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is havi 50%-ban.
  • Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.

 

Ha többet szeretnél megtudni rólunk és tevékenységeinkről, akkor látogass el a Linkedin 4iG Career oldalra!

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem a cégnél" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése