Állás részletei
-
Cég neve
CÉH zRt.
-
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Dió utca 3. -
Egyéb juttatások
- Céges üdülés, üdültetés
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
Céginformáció
Csapatunk, a 35 éve alapított CÉH zRt. mára Magyarország egyik vezető mérnökirodája, közel 350 fővel. Ha hajtottál már át a Megyeri hídon, jártál a Millenáris parkban, olvastál a Rózsadombi Elysium Projekt luxus lakóingatlanról, hallottál már a Budapesten megnyílt Hard Rock Hotelről, tudod, hogy van Magyarországon Mercedes és Apollo gyár, és kutatóközpontot épített a BOSCH, akkor találkoztál már munkáinkkal, amelyen tervezőként vagy projektmenedzserként dolgoztunk. Ezek a nagy léptékű projektek megkövetelik, hogy mindig élvonalbeli módszerekkel és technológiákkal dolgozzunk, így nemzetközi BIM ISO minősítés szerint, összakági modellbe tervezünk, alkalmazzuk a LEAN projektmenedzsmentet. Megrendelőinket pedig mind a négy fő zöld minősítés (LEED, BREEAM, DGNB, WELL) szerinti fejlesztésben tudjuk támogatni. Csatlakozz csapatunkhoz, ha munkáddal Te is értéket, rendet, értékrendet szeretnél vinni a világba, egy jó közösségben! Legyél részese sikereinknek, legyél velünk sikeres!
Komplex épülettervezési projektekkel foglalkozó irodánkba keressük a szakmai folyamatokat is támogató asszisztens kollégánkat.
LEENDŐ FELADATAID:
- részvétel projektek adminisztrációjában
- szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
- pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
- kimutatások készítése a vezetés részére
- megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
- általános irodai adminisztráció
- prezentációk készítése
- kommunikáció a belső és külső projektszereplőkkel, meghatározott témákban
- kisebb csapatépítő rendezvények szervezése
- részvétel új folyamatok indikálásban, implementálásában
AMIRE SZÜKSÉGED VAN:
- felsőfokú végzettség
- legalább 3-5 év tapasztalat komplexebb irodai adminisztrációban
- magabiztos középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office haladó szintű használata - Excel, Word, PPT
- Outlook, Teams rutinszerű használata
- PDF szerkesztő ismerete
- affinitás a digitalizációhoz, folyamatfejlesztéshez az irodai tevékenységek szintjén
- agilis szemléletmód
- analitikus képesség
- erős problémamegoldó fókusz
- jó kapcsolatteremtési és kommunikációs készség
ELŐNY LEHET SZÁMODRA:
- végzettség mérnök területen
- gyakorlat építőipari vállalkozásnál
AMIT MI KÍNÁLUNK NEKED:
- jó hangulatú csapat, összetartó közösség
- stabil gazdálkodású, elismert cégcsoport
- versenyképes jövedelem, céges nyaralási lehetőség
- szakmai fejlődés, önállóság
- folyamatos képzések
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
Jelentkezés módja
Pályázatát a "Jelentkezem" gomb megnyomásával nyújthatja be. Köszönjük!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
