CÉH zRt. logó

Tervezési iroda asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    CÉH zRt.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Dió utca 3.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Csapatunk, a 35 éve alapított CÉH zRt. mára Magyarország egyik vezető mérnökirodája, közel 350 fővel. Ha hajtottál már át a Megyeri hídon, jártál a Millenáris parkban, olvastál a Rózsadombi Elysium Projekt luxus lakóingatlanról, hallottál már a Budapesten megnyílt Hard Rock Hotelről, tudod, hogy van Magyarországon Mercedes és Apollo gyár, és kutatóközpontot épített a BOSCH, akkor találkoztál már munkáinkkal, amelyen tervezőként vagy projektmenedzserként dolgoztunk. Ezek a nagy léptékű projektek megkövetelik, hogy mindig élvonalbeli módszerekkel és technológiákkal dolgozzunk, így nemzetközi BIM ISO minősítés szerint, összakági modellbe tervezünk, alkalmazzuk a LEAN projektmenedzsmentet. Megrendelőinket pedig mind a négy fő zöld minősítés (LEED, BREEAM, DGNB, WELL) szerinti fejlesztésben tudjuk támogatni. Csatlakozz csapatunkhoz, ha munkáddal Te is értéket, rendet, értékrendet szeretnél vinni a világba, egy jó közösségben! Legyél részese sikereinknek, legyél velünk sikeres!
 

Komplex épülettervezési projektekkel foglalkozó irodánkba keressük a szakmai folyamatokat is támogató asszisztens kollégánkat.

  • részvétel projektek adminisztrációjában
  • szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
  • pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
  • kimutatások készítése a vezetés részére
  • megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
  • általános irodai adminisztráció
  • prezentációk készítése
  • kommunikáció a belső és külső projektszereplőkkel, meghatározott témákban
  • kisebb csapatépítő rendezvények szervezése
  • részvétel új folyamatok indikálásban, implementálásában
  • felsőfokú végzettség
  • legalább 3-5 év tapasztalat komplexebb irodai adminisztrációban
  • magabiztos középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Office haladó szintű használata - Excel, Word, PPT
  • Outlook, Teams rutinszerű használata
  • PDF szerkesztő ismerete
  • affinitás a digitalizációhoz, folyamatfejlesztéshez az irodai tevékenységek szintjén
  • agilis szemléletmód
  • analitikus képesség
  • erős problémamegoldó fókusz
  • jó kapcsolatteremtési és kommunikációs készség


 

  • végzettség mérnök területen
  • gyakorlat építőipari vállalkozásnál
     
  • jó hangulatú csapat, összetartó közösség
  • stabil gazdálkodású, elismert cégcsoport
  • versenyképes jövedelem, céges nyaralási lehetőség
  • szakmai fejlődés, önállóság
  • folyamatos képzések
  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló

Pályázatát a "Jelentkezem" gomb megnyomásával nyújthatja be. Köszönjük! 


Álláshirdetés jelentése