MBH Bank Nyrt. logó

Területi értékesítési szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid -- NA --
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
  • Kapcsolattartásban a régióban dolgozó ügynökökkel és vezetőikkel, partner kirendeltségekkel egy meghatározott földrajzi lokációban
  • Az ügynökök értékesítési készségének/képességének fejlesztésében, az ügynökök oktatásában és támogatásában
  • Az ügynökök ösztönzésében az együttműködésre, a partneri kapcsolat kialakításában
  • A területen dolgozó ügynökök rendszeres személyes látogatásában és konzultációk kezdeményezésében
  • Az ügynökök által közvetített ügyletek szervezeten belüli managementjében, vitás esetek képviseletében
  • Egyéni túraterv készítésében, az alapján szervezett munkavégzés
  • Napi rendszeres jelentések előállításában az elvégzett feladatokról, piaci információk begyűjtésében/biztosításában a központ részére
  • Rendezvények és oktatások szervezésében, lebonyolításában, kapcsolódó adminisztráció elvégzésében
  • Hálózati ügynöki teljesítmény menedzsment feladatok ellátásában
  • A terület volumenterv teljesítésének biztosításában
  • Szoros együttműködés a Hitelközvetítői csatorna kiemelt ügyfélkapcsolati szakértőivel
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Minimum 3 éves B2B; B2B2C pénzügyi szolgáltatás értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban, banki elemzésben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Erős MS office felhasználói ismeretek
  • „B” kategóriás vezetői engedély
  • Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási képesség
  • Jó problémamegoldó, szervezői képesség
  • Analitikus, kreatív gondolkodás, elemzőkészség
  • Értékesítési szemlélet
  • Önálló, ügyfélközpontú munkavégzés
  • Teljesítmény orientáltság
  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése