Állás részletei
-
Cég neve
MBH Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • -- NA -- -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Milyen feladatokban számítunk rád?
- Kapcsolattartásban a régióban dolgozó ügynökökkel és vezetőikkel, partner kirendeltségekkel egy meghatározott földrajzi lokációban
- Az ügynökök értékesítési készségének/képességének fejlesztésében, az ügynökök oktatásában és támogatásában
- Az ügynökök ösztönzésében az együttműködésre, a partneri kapcsolat kialakításában
- A területen dolgozó ügynökök rendszeres személyes látogatásában és konzultációk kezdeményezésében
- Az ügynökök által közvetített ügyletek szervezeten belüli managementjében, vitás esetek képviseletében
- Egyéni túraterv készítésében, az alapján szervezett munkavégzés
- Napi rendszeres jelentések előállításában az elvégzett feladatokról, piaci információk begyűjtésében/biztosításában a központ részére
- Rendezvények és oktatások szervezésében, lebonyolításában, kapcsolódó adminisztráció elvégzésében
- Hálózati ügynöki teljesítmény menedzsment feladatok ellátásában
- A terület volumenterv teljesítésének biztosításában
- Szoros együttműködés a Hitelközvetítői csatorna kiemelt ügyfélkapcsolati szakértőivel
Milyen tudásra lesz szükséged?
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség
- Minimum 3 éves B2B; B2B2C pénzügyi szolgáltatás értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban, banki elemzésben szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Erős MS office felhasználói ismeretek
- „B” kategóriás vezetői engedély
- Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási képesség
- Jó problémamegoldó, szervezői képesség
- Analitikus, kreatív gondolkodás, elemzőkészség
- Értékesítési szemlélet
- Önálló, ügyfélközpontú munkavégzés
- Teljesítmény orientáltság
Miben számíthatsz ránk?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Céges rendezvények
- Sportolási lehetőség
Jelentkezés módja
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
