METRO Kereskedelmi Kft. logo

Területi értékesítési asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    METRO Kereskedelmi Kft.

  • Munkavégzés helye

    Győr, Szombathely

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A német központú METRO csoport egy vezető nemzetközi nagykereskedelmi vállalat, mely célzottan a szállodák, éttermek és vendéglátóegységek (HoReCa), valamint az önálló kereskedők igényeinek kiszolgálására specializálódott. A Társaság 23 országban működik, világszerte több mint 90 ezer főt foglalkoztat.
 

A METRO 1993-ban elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra. Üzleti koncepciónk, hogy maximálisan támogassuk a professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vigyék, célunk az, hogy az első számú partnerükké váljunk.
 

Jelenleg 13 áruházzal állunk nagykereskedőként profi vevőink szolgálatára az ország számos pontján, teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómiai tevékenységeikhez.
 

A METRO több mint 2000 főt foglalkoztat Magyarországon.

TERÜLETI ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

AZ ÁLLÁS LEÍRÁSA

  • Vásárlók igényeinek intézése;
  • Vezetői aláírás koordinálása;
  • Vevői szerződések gyűjtése, archiválása;
  • Árfigyelés/felmérés rögzítése;
  • Közös meghajtón feladatok kezelése, aktualizálása;
  • Ügyintézés, általános adminisztráció HR osztály felé;
  • Vevői hitelkeret ügyintézés;
  • Kiszállításos szerződések rögzítése;
  • Szerződések megírása, adminisztrációja;
  • Prezentációkhoz anyagok lekérése, előkészítése;
  • Területi értékesítés részére adatszolgáltatás, kimutatás készítése, vevői listák nyomtatása;
  • Dokumentumok szakszerű tárolása, archiválása;
  • Adatbázis kezelés;
  • Külső partnerekkel kapcsolatos és határidős levelezések előkészítése;
  • Árajánlatokhoz adatszolgáltatás és elemzés;
  • Országos SF aktivitások támogatásához, nyomon követéséhez riportok, listák készítése.

KÉPZETTSÉG

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Az Excelt haladó szinten kezeled (PIVOT, függvények);
  • Elemzésben, statisztikák készítésében jártas vagy;
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás, önálló munkavégzés jellemez;
  • Proaktív látásmódoddal és a folyamatok optimalizálásával szeretsz a csapat sikeréhez hozzájárulni;
  • Jó a szervezőkészséged és tudsz párhuzamos folyamatokat hatékony koordinálni, szereted a pörgést a munkádban.

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Megismerheted egy multinacionális vállalat működését és betekintést nyerhetsz a kereskedelem/értékesítés folyamataiba; 
  • Az alapbéren felül, Cafeteria-t és dolgozói kedvezményt biztosítunk számodra; 
  • Professzionális, összetartó csapatban dolgozhatsz ezzel is segítve szakmai fejlődésed! 
  • További oktatási és tréning lehetőségekkel fejlesztheted magad nálunk! 

 


Álláshirdetés jelentése