ERSTE BANK HUNGARY Zrt. logo

Termékmenedzser - Lakossági számla és bankkártya

Állás részletei

  • Cég neve

    ERSTE BANK HUNGARY Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

ERSTE BANK HUNGARY Zrt.

Termékmenedzser - Lakossági számla és bankkártya

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Üzletfejlesztő
  • Marketing, Média, PR
  • Márka- és Termékmenedzser

Nálunk lehetőséged lesz:

  • a területhez tartozó termékek fejlesztésére és menedzsmentjére;
  • a terület értékesítési csatornáinak gondozására, új csatornák kiépítésében való aktív részvételére;
  • termékek jövedelmezőségének vizsgálatára és védelmére;
  • a konkurencia folyamatos elemzésére és az elemzésekből történő új üzleti javaslatok és döntések előkészítésére;
  • árazási javaslatok készítésére a vezetők számára;
  • marketing akciók tervezésére és levezénylésére;
  • beszámolók, riportok készítésére a lebonyolítására akciókkal kapcsolatosan;
  • új ötletek, irányvonalak meghonosítására;
  • projektekben való részvételre;
  • szakmai érdekek képviseletére a társosztályokkal való kapcsolatban;
  • a termékhez kapcsolódó folyamatok, utasítások, üzletszabályzatot, oktatási anyagokat, értékesítés-támogató anyagok, ügyféltájékoztató-anyagok, segédletek felügyeletére, módosításuk kezdeményezésére;
  • közreműködni az éves tervezésben;
  • jogszabályi változásokat implementálni, jogszabályi megfelelést folyamatosan biztosítani.

Csatlakozz hozzánk, amennyiben:

  • legalább 1-3 év hasonló, számla és bankkártya termékmenedzsment területen szerzett gyakorlatod van (termékfejlesztési, termékmenedzseri, szegmensmenedzseri területen);
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • integrált banki rendszerek felhasználói szintű ismeretével bírsz;
  • passzív banki termékek mélyreható ismeretével, illetve aktív banki termékek általános ismeretével rendelkezel;
  • középfokú az angol nyelvtudásod, amely aktív;
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismereteid vannak (Word, Excel, Power Point, levelező rendszer);
  • szeretsz önállóan dolgozni és gyorsan tanulsz új dolgokat;
  • kiváló elemző és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
  • célorientáltság és az elvárt eredmények határidőre történő megvalósítása fontos számodra;
  • minőség tudatosság és megbízhatóság jellemez;
  • határozott vagy a problémás kérdések felvetésében, konfliktuskezelésben;
  • jól kommunikálsz írásban és szóban is;
  • nyitott személyiség vagy, aki képes azonosulni az új elvárásokkal és feladatokkal;
  • kiválóan szervező készséggel rendelkezel és szeretsz csapatban dolgozni.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Hibrid munkavégzéssel dolgozunk, így kombinálhatod az irodai és az otthoni munkavégzés előnyeit, melyhez a szükséges eszközöket (céges laptop, céges SIM kártya) biztosítjuk.
  • Minden szakmai támogatást megadunk neked ahhoz, hogy a szakma kiválósága válhasson belőled: nem csupán munkát adunk, hanem fejlődési- és karrierlehetőséget is!
  • Kollégáink által alapított Erste Klubokkal támogatjuk a munkaidőn kívüli kikapcsolódást. Alapíts, csatlakozz, vár a bor-, gasztro-, jóga-, túra- valamint a motoros klub, és a többi!
  • Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás öröm.

Felkeltettük az érdeklődését?

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésed karrierportálunkon keresztül!

Álláshirdetés jelentése