Állás részletei
-
Cég neve
ERSTE BANK HUNGARY Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
ERSTE BANK HUNGARY Zrt.
Termékmenedzser - Lakossági számla és bankkártya
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Termékfejlesztés
- Értékesítés, Kereskedelem
- Üzletfejlesztő
- Marketing, Média, PR
- Márka- és Termékmenedzser
Nálunk lehetőséged lesz:
- a területhez tartozó termékek fejlesztésére és menedzsmentjére;
- a terület értékesítési csatornáinak gondozására, új csatornák kiépítésében való aktív részvételére;
- termékek jövedelmezőségének vizsgálatára és védelmére;
- a konkurencia folyamatos elemzésére és az elemzésekből történő új üzleti javaslatok és döntések előkészítésére;
- árazási javaslatok készítésére a vezetők számára;
- marketing akciók tervezésére és levezénylésére;
- beszámolók, riportok készítésére a lebonyolítására akciókkal kapcsolatosan;
- új ötletek, irányvonalak meghonosítására;
- projektekben való részvételre;
- szakmai érdekek képviseletére a társosztályokkal való kapcsolatban;
- a termékhez kapcsolódó folyamatok, utasítások, üzletszabályzatot, oktatási anyagokat, értékesítés-támogató anyagok, ügyféltájékoztató-anyagok, segédletek felügyeletére, módosításuk kezdeményezésére;
- közreműködni az éves tervezésben;
- jogszabályi változásokat implementálni, jogszabályi megfelelést folyamatosan biztosítani.
Csatlakozz hozzánk, amennyiben:
- legalább 1-3 év hasonló, számla és bankkártya termékmenedzsment területen szerzett gyakorlatod van (termékfejlesztési, termékmenedzseri, szegmensmenedzseri területen);
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
- integrált banki rendszerek felhasználói szintű ismeretével bírsz;
- passzív banki termékek mélyreható ismeretével, illetve aktív banki termékek általános ismeretével rendelkezel;
- középfokú az angol nyelvtudásod, amely aktív;
- felhasználói szintű számítástechnikai ismereteid vannak (Word, Excel, Power Point, levelező rendszer);
- szeretsz önállóan dolgozni és gyorsan tanulsz új dolgokat;
- kiváló elemző és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
- célorientáltság és az elvárt eredmények határidőre történő megvalósítása fontos számodra;
- minőség tudatosság és megbízhatóság jellemez;
- határozott vagy a problémás kérdések felvetésében, konfliktuskezelésben;
- jól kommunikálsz írásban és szóban is;
- nyitott személyiség vagy, aki képes azonosulni az új elvárásokkal és feladatokkal;
- kiválóan szervező készséggel rendelkezel és szeretsz csapatban dolgozni.
Miért jó nálunk dolgozni?
- Hibrid munkavégzéssel dolgozunk, így kombinálhatod az irodai és az otthoni munkavégzés előnyeit, melyhez a szükséges eszközöket (céges laptop, céges SIM kártya) biztosítjuk.
- Minden szakmai támogatást megadunk neked ahhoz, hogy a szakma kiválósága válhasson belőled: nem csupán munkát adunk, hanem fejlődési- és karrierlehetőséget is!
- Kollégáink által alapított Erste Klubokkal támogatjuk a munkaidőn kívüli kikapcsolódást. Alapíts, csatlakozz, vár a bor-, gasztro-, jóga-, túra- valamint a motoros klub, és a többi!
- Aktív társadalmi felelősségvállalási programjainkon keresztül megtapasztalhatod a közösség erejét és átélheted a segítségnyújtás öröm.
Felkeltettük az érdeklődését?
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésed karrierportálunkon keresztül!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése