DSV Air & Sea Hungary Kft. logo

Tengeri fuvarszervező

Állás részletei

  • Cég neve

    DSV Air & Sea Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Tengeri fuvarszervező

Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket! Csatlakozz a DSV-hez, ahol

 

  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • ahol megvalósíthatod egyéni céljaidat.

Milyen feladatokat látsz el nálunk, mint Tengeri fuvarszervező?

  • a tengeri szállítmányokhoz kapcsolódóan teljeskörű ügyintézést folytatsz,
  • ügyfelekkel, hajóstársaságokkal, alvállalkozókkal, társosztályokkal és külföldi társirodákkal állsz kapcsolatban,
  • kiállítod a kimenő számlákat, a bejövő számlák ellenőrzését végzed,
  • teljeskörű ügyfélszolgálati tevékenységet nyújtasz,
  • elvégzed a szállítmányokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatokat, kimutatásokat készítesz,
  • kezeled az esetlegesen felmerülő reklamációkat.

Téged keresünk, amennyiben:

  • középfokú végzettséggel rendelkezel,   
  • ideális esetben legalább 3 év tapasztalatod van tengeri szállítmányozásban,
  • angolul magabiztosan beszélsz és írsz, rendszereinket főként angolul használjuk,
  • az MS 365 alkalmazásokat felhasználói szinten ismered,
  • precíz és igényes vagy a munkádra,
  • a munkádban proaktívan lépsz fel,
  • kommunikációd átgondolt és érthető,
  • szolgáltatói szemlélet jellemez,
  • törekszel a problémák hatékony és mielőbbi orvoslására, jól kezeled a stresszes helyzeteket.

Miért minket válassz?

  • modern, könnyen megközelíthető irodánk van,
  • jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,
  • lapos szervezeti felépítésünknek köszönhetően vezetőink könnyen elérhetőek,
  • betekintést nyerhetsz a szállítmányozás minden területébe,
  • teljesítményalapú bónusz lehetőségét biztosítjuk,
  • SZÉP kártya juttatást nyújtunk, a bruttó bér 8%-a értékben/hó (max. 400.000 Ft/év),
  • egészségbiztosításunk van,
  • 5000 Ft/hó AYCM hozzájárulást adunk,
  • jelenleg heti 3 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
  • lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.

 
 
Munkavégzés helye: Budapest ONE Business Park (Kelenföld), 1112 Budapest, Balatoni út 2/a., 4-es Metro végállomásánál

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Pályázatodat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.
 


Álláshirdetés jelentése