Dome Facility Services Kft. logó

Tender koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Dome Facility Services Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1023 Budapest, Lajos utca 28-32.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Beérkező tenderfelhívások és megkeresések regisztrálása, nyomon követése
  • Tenderdokumentációk rendszerezése, fájlstruktúra karbantartása
  • Adatszolgáltatások koordinálása a belső társterületek (mérnökség, FM, pénzügy, QM, jog, HR) felé
  • Tender Manager támogatása az ajánlatok műszaki és kereskedelmi mellékleteinek előkészítésében
  • Sablonok, nyilatkozatok, referenciaanyagok frissítése a vállalati tenderdokumentumokban
  • Határidők, leadási dátumok, hiánypótlások nyomon követése, riportálás
  • Riportok és összefoglalók előkészítése a vezetőség és az ágazatigazgató részére
  • Pályázati portálok kezelése, regisztráció, letöltés, feltöltés
  • Belső tenderadatbázis naprakészen tartása (projekt státusz, volumen, ügyféltípus).
  • Együttműködés az értékesítéssel, árazókkal, más társosztályokkal, támogató funkciókkal
  • Bejárások szervezése, helyszíni egyeztetések lebonyolítása, aktív részvétellel

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (gazdasági/mérnöki végzettség)
  • Pályázatok kezelésében, menedzselésében és projektkoordinációs területen szerzett releváns tapasztalat
  • Az FM, építőipari vagy szolgáltatói környezet ismerete
  • Magasfokú precizitás és szervezőkészség
  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
  • Microsoft Office magas szintű ismerete (PowerPoint és Excel)
  • Elvárt személyes tulajdonságok:
  • Minőségorientált hozzáállás
  • Szolgáltatói attitűd
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Létesítménygazdálkodás területén szerzett üzemeltetési tapasztalat
  • Ipari, irodai vagy kereskedelmi szegmensek széleskörű ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszútávú lehetőség egy stabil, magyar tulajdonú vállalatcsoportnál

Céginformáció

Tender koordinátor munkatársat keresünk az FM szakma élvonalában.
Kompetencia központ ágazatunkba keresünk olyan proaktív munkatársat, aki az üzemeltetésből érkezik, van releváns tapasztalata tender koordinációban és precizitásával, asszertív kommunikációval megfelelően támogatja a tender folyamatokat és a Tender manager munkáját.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése