UniCredit Bank Zrt. logó

Telesales – Call Center specialista

Állás részletei

  • Cég neve

    UniCredit Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Világszerte több mint 15 millió ügyfelet szolgálunk ki, és erőnk abból a hatásból fakad, amelyet a közösségeinkre és a környezetünkre gyakorolhatunk. 

  • Meglévő ügyfelek számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások értékesítése telefonos tanácsadáson keresztül
  • Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása
  • Ügyfelek szakszerű és pontos tájékoztatása
  • Értékesítési folyamatok támogatása
  • Mindezek akár online folyamatokban is
  • Stabil, banki háttér és professzionális munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy sikeres, támogató és ambiciózus csapatba
  • Kihívások és eredményorientált szemlélet
  • Munkavégzés helye: Budapest / Miskolc / Debrecen / Nyíregyháza / Szeged
  • Erős értékesítési készségek
  • Képesség az új ismeretek gyors elsajátítására és a tanultak önálló alkalmazására
  • Könnyen eligazodsz a digitális világban, könnyen kezeled az informatikai rendszereket, eszközöket
  • Felelősségteljes, megoldás- és ügyfélközpontú gondolkodás
  • Céltudatos, proaktív hozzáállás
  • Elköteleződés a folyamatos fejlődésre és minőségi munkavégzésre
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Stabil, banki háttér és professzionális munkakörnyezet,
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy sikeres, támogató és ambiciózus csapatban,
  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
  • Munkavállalói Támogató Program,
  • Képzések,
  • Extra szabadnap,
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően. 
  • Telefonos értékesítői tapasztalat
  • Banki tapasztalat
  • Angol nyelv magabiztos kommunikáció
  • Diploma megléte

Álláshirdetés jelentése