UNIQA Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Contact Center ügyintéző)

Állás részletei

  • Cég neve

    UNIQA Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

UNIQA Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Lételemed a kommunikáció és a kapcsolattartás? Fontos számodra az ügyfelek elégedettsége? Szeretnél egy fiatalos, támogató csapat részese lenni? Ha mindhárom kérdésre igen a válaszod, csatlakozz hozzánk és legyél Te is minőségi ügyfélkiszolgálásban díjnyertes csapatunk tagja! Az UNIQA kompozit biztosítóként évtizedek óta a pénzügyi szektor egyik stabil szereplője hazánkban. Az osztrák gyökerekkel rendelkező cég Magyarországon közel 500 munkavállalóval és több, mint 100 különböző munkakörrel rendelkezik. Nemzetközi hátterünk biztos és stabil alap, melyre bátran tudunk építkezni. Célunk az ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálása, a folyamatos fejlődés és a változásokhoz történő gyors alkalmazkodás. Mi az UNIQA-nál hiszünk a sokszínűségben és a befogadó kultúrában, éppen ezért szívesen várjuk azon jelentkezéseket is, melyek cégünk sokszínűségét tovább erősíthetik. #startyourbetter

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Contact Center ügyintéző)

Miért érdemes hozzánk csatlakozni?

  • Mert stabil, biztos nagyvállalati hátteret és határozatlan idejű munkaszerződést biztosítunk;
  • Kiszámítható juttatásokat nyújtunk: versenyképes, havi fix alapbért, cafeteriát SZÉP kártyára, távolsági közlekedés térítését 100%-ban, illetve csoportos élet és balesetbiztosítást; továbbá a próbaidő sikeres teljesítését követően egészségbiztosítást.
  • Törekszünk a munka-magánélet egyensúlyára: jól szervezzük a munkát, a betanulást követően 60%-os home office lehetőséget biztosítunk számodra (a betanulás ideje alatt viszont 100%-os irodai jelenlét szükséges);
  • Nagy energiát fordítunk fejlesztésedre is: az első naptól kezdve mentor rendszerben történő alapos betanítással és rendszeres további szakmai oktatásokkal támogatunk;
  • Igényes munkakörnyezetet biztosítunk a Biztosító XIII. kerületi, modern székházában;
  • Jó hangulatú, támogató csapat része lehetsz, akikre mindig számíthatsz;
  • Márt nálunk akár azonnal tudsz is kezdeni.

Hogyan telnek majd a napjaid?

  • Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel;
  • Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban;
  • Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.

Téged keresünk, ha:

  • jó kommunikációs képességgel rendelkezel, talpraesett vagy, könnyen megtalálod a közös hangot az emberekkel és szívesen segítesz ügyfeleknek;
  • csapatjátékos vagy, szeretsz együttműködni a kollégákkal, precízen dolgozol és követed a szabályokat;
  • magabiztosan kezeled a digitális eszközöket, alkalmazásokat és platformokat;
  • telefonos ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel;
  • min. középfokú végzettséggel rendelkezel.

Előnyt jelent, ha:

  • ismered a biztosítási termékeket vagy ha angol nyelvtudással rendelkezel.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Álláshirdetés jelentése