GRÁNIT Bank Nyrt. logó

Telefonos kampánymenedzsment munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához Telefonos kampánymenedzsment munkatárs pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.

 

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy olyan vállalati kultúrában hiszünk, ahol az innováció és a konzervativizmus együttesen van jelen és ahol a képességeidnek megfelelő munkát végezheted!

  • Mert a mi értékrendünkben a Bank nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahová érdemes tartozni!

  • Mert személyesen is részese lehetsz a hazai pénzpiac egyik legeredményesebb, digitális, innovatív bankjának!

  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz.

  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok, fejlődési lehetőség vár!

  • Meglévő ügyfelek részére telefonon történő banki és befektetési termékek értékesítése, tájékoztatás nyújtása lakossági, és vállalati termékekkel kapcsolatban
  • A telefonos kampányokban érintett ügyfelekkel kapcsolatfelvétel, kimenő telefonhívások indítása
  • Ügyfél listák határidőre történő feldolgozása valamint a hívások eredményének riportálása, nyomon követése
  • Banki termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban hideghívások lebonyolítása
  • Kapcsolattartás és tájékoztatás nyújtása emailen keresztül
  • Banki/pénzintézeti (fióki vagy telefonos) ügyfélkiszolgálásban, értékesítésben szerzett tapasztalat;
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség;
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előny;
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség.
  • Attraktív jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • AYCM SportPass tagság;
  • Munkaidő: Heti 40 óra
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Millenium Towers III. Irodaház).

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal kérjük, küldd el pályázati anyagodat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése