Adecco Kft. logo

Tax Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Adecco Kft.

  • Munkavégzés helye

    8200 Veszprém

  • Fizetés

    Bruttó 1,3M - 1,6M Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Lakhatási támogatás
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Adecco Kft.

Az Adecco Group, a világ egyik vezető HR megoldásokat nyújtó vállalata veszprémi székhelyű, autó alkatrészgyártó partneréhez keres szakembert.

Tax Manager

Mik lesznek az elvégzendő feladatok?

  • Felügyel minden adminisztratív folyamatot adó szempontból
  • Adó- és vámellenőrzés nyomon követése minden jogi személy esetében
  • Az adóhatóságoktól és más közigazgatási szervektől érkező értesítések elemzése
  • Kapcsolattartás a helyi adótanácsadókkal, beleértve az adójogi perek kezelését
  • Iránymutatás biztosítása a társosztályok részére az adóköteles tranzakciók kapcsán
  • Transzferár dokumentáció készítése és a transzferárazási témák felügyelete
  • Támogatás nyújtása más országoknak nemzetközi adóügyi kérdésekben
  • A helyi adószabályok változásainak nyomon követése és implementálása  
  • Részvétel az értékesítésben, a felvásárlásban és a jogi átszervezésekben adózási szempontból, és az új entitások integrálása
  • Adómegfelelési rendszerek bevezetése és fejlesztése.
  • Az adóügyi személyzet képzésének és karrierfejlesztésének támogatása

Miért érdemes jelentkezned?

  • Lakhatási támogatás költözés esetén
  • Éves Cafeteria keret bruttó 500 000 HUF 
  • Teljesítményhez kötött bónusz
  • Fix 13. havi fizetés
  • Medicover biztosítás
  • Karrierépítési lehetőség egy nemzetközileg elismert, folyamatosan növekvő autóipari cégnél

Akkor jelentkezz, ha:

  • Közgazdász diploma (lehetőleg pénzügy-számvitel vagy egyéb releváns területen)
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (közvetlen felettes külföldi) 
  • Legalább 5 éves adózásban szerzett szakmai tapasztalat (különös tekintettel a nemzetközi adózás területén)
  • Legalább 5 éves multinacionális cégnél vagy adótanácsadói cégnél szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány
  • Erős analitikus képességek
  • Proaktív, önálló, problémamegoldó gondolkodásmód

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Autóipari cégnél szerzett adózási tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő

Jelentkezés módja

Kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintás után.


Álláshirdetés jelentése