Grafton Recruitment logo

Tax advisory supervisor (akár 4 home office / hét) (103-7-43699/PR)

Állás részletei

  • Cég neve

    Grafton Recruitment

  • Munkavégzés helye

    Budapest XIII. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Grafton Recruitment

Tax advisory supervisor (akár 4 home office / hét) (103-7-43699/PR)

Feladatok:

Ügyfelünk elnyerte a Családbarát vállalat és a Megbízható munkaadó címet is, nem ok nélkül. Fontos számukra, hogy a munka el legyen végezve, de az is, hogy mindezt a munkavállalók jó körülmények között tehessék, túlóra nélkül.

Ehhez a céghez keresünk most egy olyan kollégát, aki csoportvezetőként az alábbi feladatokért felel majd:

- vezető adótanácsadók, adótanácsadók, asszisztensek és transzferárazással foglalkozó tanácsadók szakmai munkájának támogatása és ellenőrzése
- folyamatban lévő projektek és feladatok státuszainak után követése, koordinálása
- az adócsapat szakmai támogatása különféle adónemek tekintetében. Közvetlen és közvetett adó és helyi adó tanácsadások ellenőrzése
- meglévő ügyfelek kiszolgálása, ügyfélmenedzsment
- szakmai cikkek írása, szakmai előadások készítése, megtartása – idegen nyelven is (elsősorban angolul), belső szakmai képzések megtartása
- önálló, operatív szakmai munka, adótanácsadás. Állásfoglalások, tanácsadói levelek írása angol (és/vagy német) nyelven
- adóátvilágítás (Tax Due Diligence), adóbevallások egyeztetése, felülvizsgálata
- részvétel adóellenőrzésekben, adózó képviselete az adóhivatalnál, egyéb hivataloknál
- adótanácsadás hazai és nemzetközi adóügyi kérdéseken
- tanácsadás cégalapítással, adótervezéssel kapcsolatos kérdésekben
- az adómenedzser, az adóigazgató, és az adópartner üzletfejlesztési és folyamatfejlesztési feladatainak támogatása, részvétel üzletfejlesztési és folyamatfejlesztési feladatokban

Elvárások:

. felsőfokú közgazdasági/számviteli/pénzügyi végzettség
- kb. 5 év gyakorlati tapasztalat adótanácsadás területén
- angol nyelv tárgyalóképes ismerete (német nyelv tárgyalóképes/társalgási ismerete előnyt jelent)
- operatív fókusz
- ügyfelek menedzselésében szerzett tapasztalat
- ügyfélorientált, felelősségteljes munkavégzés, megnyerő fellépés
- proaktivitás, jó kommunikációs készség
- pontos, együttműködő, segítőkész attitűd, csapatmunkára való képesség

Amit a megbízónk kínál:

- túlóra mentes munkavégzés
- 2 nap iroda / 3 nap home office, ha valaki az ország távolabbi feléről járna be, 1 irodai nap is megvalósítható
- angol vagy német nyelvoktatás személyre szabottan, nem csoportban!
- 13. havi fizetés
- nettó 15 000 HUF cafeteria
- nettó 10 000 HUF rezsitámogatás
- szakmai tréningek
- iroda masszázs, gyümölcsnap, csapatépítők

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő

Álláshirdetés jelentése