Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság logo

Szolgáltatástervezési és üzletfejlesztési vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Windows
    • Desktop PC
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A Társaság által megvalósítandó, EU-s finanszírozású, digitalizációs tartalmú projektekben összefogja és képviseli a projektek szakmai megrendelőinek elvárásait a projektek teljes életciklusa folyamán.
  • Biztosítja a projektek szakmai megvalósítását, ennek érdekében részt vesz a projekt előkészítésében, stratégiai célú tervezésében, erőforrás-, ütem-, és HR- tervének elkészítésében, valamint gondoskodik a projektek ezek mentén történő végrehajtásáról, nyomon követéséről.
  • A projektek szakmai megvalósítása során megfogalmazza az informatikai fejlesztésekhez kapcsolódó üzleti igényeket, jóváhagyja a fejlesztéseket.
  • Kialakítja a Társaság szolgáltatási portfólióját.
  • A meglévő szolgáltatások mentén bővíti a Társaság szolgáltatási portfólióját.
  • Részvétel a Társaság stratégiai irányvonalainak meghatározásában.
  • Részvétel a Társaság éves közbeszerzési tervének összeállításában, a projektekhez kapcsolódó közbeszerzési eljárás előkészítésében, beszerzés tárgyának és mennyiségének meghatározásában, a becsült érték számításban, gondoskodik a műszaki leírások, illetve a céges szinten alkalmazandó sablonok elkészítéséről és használatáról.
  • Részvétel a közbeszerzési eljárásokban (elsősorban szakmai BB tagként), feladatához tartozik a teljesítések vizsgálata, igazolása.
  • Kialakítja a Társaság egységes szolgáltatástervezési folyamatait, követelményeit és módszertanát, gondoskodik ezek betartásáról.
  • Közreműködik a munkáltató szabályzatainak kidolgozásában és működtetésében, a szolgáltatástervezési iroda feladatainak meghatározásában és működési szabályzatának elkészítésében, betartásában.
  • A hozzá tartozó munkavállalók tekintetében feladata a kiválasztási folyamat ellátása, delegálás, feladatok és jövőkép meghatározása, coaching, mentoring, értékelés.
  • Adhoc és rendszeres adatszolgáltatások, összefoglalók, beszámolók készítése a felsővezetés számára.
  • A hatáskörébe tartozó feladatok megvalósítása során kapcsolatot tart az érintett ügyfelekkel, külsős partnerekkel és a Társaság szerződött vállalkozóival.

Elvárások

Elvárt végzettség: Felsőfokú végzettség elsősorban gazdasági/jogi területen.

Elvárt szakmai tapasztalat:
  • 5+ év menedzseri tapasztalat;
  • Szolgáltatástervezési módszertanok ismerete;
  • Üzletfejlesztésben szerzett 5+ év tapasztalat;
  • EU-s kiemelt projektek megvalósításában szerzett legalább 5+ éves tapasztalat;
  • IT technológiák és módszertanok legalább alapszintű ismerete;
  • Általános ismeret az államigazgatás működéséről, szereplőiről;
  • Magas szintű office felhasználói ismeretek.

Elvárt kompetencia:
  • analitikus gondolkodásmód;
  • komplex folyamatok és rendszerek átlátása;
  • teherbírás, precízség, pontosság;
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség;
  • kiváló problémamegoldó képesség;
  • proaktivitás.

Előnyt jelent

  • IT projektek megvalósításában szerzett tapasztalat;
  • Közigazgatási fejlesztési programok, irányok ismerete;
  • Hazai KKV szektor ismerete;
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • Tervezési alkalmazások ismerete, pl. MIRO, FIGMA, DrowIO stb. ismerete.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója, célja, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzon egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését, digitális K+F+I fejlesztését támogató szolgáltatási rendszert. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez olyan piacraviteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújt Társaságunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni.

Álláshirdetés jelentése