4iG Nyrt. logo

Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Reporting

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munka típusa

    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

4iG Nyrt.
Mi a 4iG-nél szeretjük a komplex feladatokat és az elégedett ügyfeleket, ezért célunk az, hogy Magyarország első számú IT integrátoraként megrendelőink számára teljeskörű IT megoldásokat kínálhassunk. IT üzemeltetés mellett szoftvert fejlesztünk, hardware-t szállítunk, kibertechnológiával és 3D megoldásokkal is foglalkozunk. Hiszünk abban, hogy céljaink eléréséhez az összetartó és jól képzett csapatunk munkája elengedhetetlen. Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Reporting

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • Vezetői Dashboard-ok fejlesztése és kezelése, valamint KPI riportolás a társterületek felé
  • A jelentések minőségének biztosítása az adatvédelem és -feldolgozás szempontjainak figyelembevételével
  • Rendszeres egyeztetés a szolgáltatási folyamat szereplőivel
  • Konzultáció, a szolgáltatási folyamat szereplőinek támogatása, indikátorok/riportok/Dashboard-ok optimális beállítása
  • Ütemezett riporting kialakítása az on-premise ServiceNOW lehetőségeinek és az infrastrukturális adottságoknak figyelembe vételével
  • Csapatunk aktív tagjaként számítunk szakmai tapasztalataidra és a kreativitásodra

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • Informatikai/gazdálkodási/gazdasági vagy hasonló területen szerzett diploma, legalább 3 év releváns munkatapasztalattal
  • Szakmai tapasztalat a ServiceNow platform üzemeltetésben (minimum követelmény a Core és az ITSM modul)
  • A KPI-k meghatározásának és alkalmazásuk céljának ismerete
  • Az informatikai folyamatok és a vonatkozó keretrendszerek ismerete
  • Strukturált és megoldás-orientált kommunikáció
  • Szoros együttműködés a szervezet más területeivel
  • Előremutató gondolkodás, aprólékos, a részletek iránt figyelmes munkavégzés
  • Erős elemzői készségek, határozott, szolgáltatás- és ügyfélközpontú magatartás
  • Motivált, a problémák megoldására és a felmerülő akadályok leküzdésére irányuló munkavégzés
  • Pozitív és megoldásorientált gondolkodásmód, csapatszellem
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt

AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK

  • A GDPR és az adatvédelmi követelmények alapvető ismerete
  • ServiceNow tanúsítványok (pl. CSA Certified System Admin)
  • ITIL tanúsítványok (v3 és magasabb)

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
  • Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
  • Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
  • Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Projektmenedzsment
  • Csoportvezető

Jelentkezés módja

Jelentkezés

Álláshirdetés jelentése