Állás részletei
-
Cég neve
MOL-LUB Kenőanyag Gyártó Forgalmazó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
-
Munkavégzés helye
Almásfüzitő, Budapest
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
A MOL Csoport dinamikusan fejlődő kenőanyag üzletágának csapatába keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:
Szolgáltatás termékmenedzser szakértő – Kenőanyag Termékmenedzsment
Munkavégzés helye: Almásfüzitő és Budapest
Munkakör célja:
A MOL-LUB Kft. kenőanyag értékesítési stratégiájával összhangban a kenéstechnikai szolgáltatás és eszköz portfólió stratégiai céljainak meghatározása, új eszközök és szolgáltatások piaci bevezetése, az értékesítésük csoportszintű irányelveinek kidolgozása és azok végrehajtásának nyomon követése.
A MOL Csoport dinamikusan fejlődő kenőanyag üzletágának csapatába keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:
Szolgáltatás termékmenedzser szakértő – Kenőanyag Termékmenedzsment
Munkavégzés helye: Almásfüzitő és Budapest
Munkakör célja:
A MOL-LUB Kft. kenőanyag értékesítési stratégiájával összhangban a kenéstechnikai szolgáltatás és eszköz portfólió stratégiai céljainak meghatározása, új eszközök és szolgáltatások piaci bevezetése, az értékesítésük csoportszintű irányelveinek kidolgozása és azok végrehajtásának nyomon követése.
Elsődleges feladatok:
- Részt vesz a kenőanyag értékesítési stratégia kidolgozásában, különös tekintettel a kenéstechnikai eszközök és szolgáltatások üzleti céljaira
- Az értékesítési és kenéstechnikai szervezetekkel együttműködve felméri az új piaci lehetőségeket, nyomon követi a vevői igényeket és iparági trendeket, irányítja a kenéstechnikai szolgáltatás és eszköz portfólió fejlesztését
- A stratégiában megfogalmazott irányvonalak mentén koordinálja a szolgáltatás és eszköz portfólió változásait, támogatja az új termékek piaci bevezetését
- Irányítja a szolgáltatás és eszköz portfoliót érintő értékesítési csatorna politika és árazási alapelvek kidolgozását, aktív támogatása az értékesítésnek
- Részt vesz a szolgáltatások és eszközök értékesítésére vonatkozó éves üzleti célok meghatározásában, nyomon követi azok teljesülését. Szükség esetén akciótervet dolgoz ki és vezet be a célok elérése érdekében
- Elősegíti a tudásmegosztás folyamatát, a helyi sajátosságokat figyelembe véve támogatja a jó értékesítési és árazási gyakorlatok meghonosítását a releváns piacokon
Követelmények:
- Felsőfokú műszaki végzettség
- 3 év releváns területen vagy munkakörben szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás kommunikációs szinten (írásban és szóban is)
- Kiemelkedő kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
- Összetett feladatok ellátása, projekt menedzsment
- Önálló munkavégzés, proaktív hozzáállás
- Microsoft Office és CRM (Salesforce) felhasználói szintű ismerete
Amit ajánlunk:
- Stabil munkalehetőség egy dinamikusan bővülő szervezetben
- Változatos feladatok, fejlődési lehetőség
- Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás:
- éves bónus,
- cafeteria (Bruttó 800 000 Ft/év)
- céges telefon
- Home office lehetőség
- munkábajárás támogatása
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Üzletfejlesztő
- Értékesítési munkatárs
- Brand menedzser
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése