Állás részletei
-
Cég neve
2Connect Távközlési Infrastruktúra és
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció:
Különleges csapatunk adja infrastruktúránk erejét! Magyarország legnagyobb és legjobb telco infrastruktúra cégét építjük.
A 2Connectnél hiszünk benne, hogy a legerősebb hálózatokat nem csak technológiával, hanem emberekkel, élményekkel és értékekkel építjük. Működésünket az a mód teszi különlegessé, hogy csak ránk jellemző, különleges módon kapcsolódunk ügyfeleinkhez, feladatainkhoz, önmagunkhoz és egymáshoz. Profi, megoldásközpontú, támogató, összehangolt csapatunk adja valódi erőnket – és ez különböztet meg minket másoktól.
Csatlakozzon hozzánk!
A következő feladatokban fog részt venni:
A társaság által nyújtott szolgáltatások és hálózatok zavartalan működésének biztosítása a folyamatos, 7x24 órás monitorozás, illetve az észlelt hibák, riasztások és teljesítménybeli eltérések gyors és pontos kezelése, valamint a megfelelő megoldó csoportokkal való hatékony együttműködés révén. Kiemelt cél a szolgáltatásminőség fenntartása és javítása az incidensek gyors eszkalációjával, a változások követésével és az érintett üzleti és üzemeltetési szereplők proaktív tájékoztatásával.
- feladata a hálózati- és szolgáltatásmonitoring rendszerek folyamatos figyelése, riasztások és események azonosítása
- feladata a hálózati és szolgáltatási hibák, események, incidensek első szintű feldolgozása (L1), a hibaelőszűrése, a hiba típusának és hatásának meghatározása
- feladata a riasztások és események értékelése, priorizálása, önálló incidenskezelés
- felelős az incidensek szükség szerinti eszkalációjáért, az érintett megoldó csoportokkal való kapcsolattartásért, a hibakezelésért felelős személyek kijelöléséért és támogatásáért
- feladata a proaktív szolgáltatásfigyelés és teljesítménymonitoring, az SLA és KPI követelmények biztosítása
- részt vesz a telephelyi (helyszíni) ki- és beléptetések adminisztrációjában, belépési kérelmek kezelésében
- incidens- és eseményriportokat készít, elemzi a trendeket, javaslatot teszi a hálózat- és szolgáltatásfelügyeleti folyamatok fejlesztésére vonatkozóan
A munkakörhöz kapcsolódó elvárások:
- rendelkezel felsőfokú végzettséggel múszaki vagy IT szakirányban
- 3-5 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
- legalább társalgási szintű angol nyelvtudásod van
- ITIL alapvető folyamatainak ismeretével rendelkezel
Amit kínálunk:
- cafeteria csomag és bónusz vagy jutalék
- laptop és mobiltelefon (korlátlan belföldi hang- és adattarifa csomaggal)
- hibrid munkavégzés a munkakörtől függően
- vállalati egészségbiztosítás, éves szűrés (Swiss Clinic)
- munkavállalói kedvezmények (pl. családi flotta)
- testi, lelki és szellemi jóllétet támogató egészségprogram
- 4 fizetett nap szabadság/év a vállalat által szervezett jótékonysági projektekhez
- egyéb kedvezmények (pl. AYCM kártya, szemüvegtámogatás)
- tanulási lehetőségek
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezés a cégnél" gombra kattintva.
Ha kíváncsi arra, hogyan dolgozunk, mit képviselünk, és milyen jövőt építünk együtt, látogasson el weboldalunkra! Kövessen minket karrierfelületünkön és közösségi oldalainkon is, hogy elsőként értesüljön legfrissebb lehetőségeinkről. A 2Connectnél hisszük, hogy a jövőt szakmai tudásra, megbízhatóságra és összehangolt csapatmunkára építjük.
Csatlakozzon hozzánk, legyen különleges csapatunk tagja!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése