2Connect Távközlési Infrastruktúra és logó

Szolgáltatás és hálózatfelügyeleti szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    2Connect Távközlési Infrastruktúra és

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Különleges csapatunk adja infrastruktúránk erejét! Magyarország legnagyobb és legjobb telco infrastruktúra cégét építjük.

 

A 2Connectnél hiszünk benne, hogy a legerősebb hálózatokat nem csak technológiával, hanem emberekkel, élményekkel és értékekkel építjük. Működésünket az a mód teszi különlegessé, hogy csak ránk jellemző, különleges módon kapcsolódunk ügyfeleinkhez, feladatainkhoz, önmagunkhoz és egymáshoz. Profi, megoldásközpontú, támogató, összehangolt csapatunk adja valódi erőnket – és ez különböztet meg minket másoktól.

 

Csatlakozzon hozzánk!

A társaság által nyújtott szolgáltatások és hálózatok zavartalan működésének biztosítása a folyamatos, 7x24 órás monitorozás, illetve az észlelt hibák, riasztások és teljesítménybeli eltérések gyors és pontos kezelése, valamint a megfelelő megoldó csoportokkal való hatékony együttműködés révén. Kiemelt cél a szolgáltatásminőség fenntartása és javítása az incidensek gyors eszkalációjával, a változások követésével és az érintett üzleti és üzemeltetési szereplők proaktív tájékoztatásával.

 

  • feladata a hálózati- és szolgáltatásmonitoring rendszerek folyamatos figyelése, riasztások és események azonosítása
  • feladata a hálózati és szolgáltatási hibák, események, incidensek első szintű feldolgozása (L1), a hibaelőszűrése, a hiba típusának és hatásának meghatározása
  • feladata a riasztások és események értékelése, priorizálása, önálló incidenskezelés
  • felelős az incidensek szükség szerinti eszkalációjáért, az érintett megoldó csoportokkal való kapcsolattartásért, a hibakezelésért felelős személyek kijelöléséért és támogatásáért
  • feladata a proaktív szolgáltatásfigyelés és teljesítménymonitoring, az SLA és KPI követelmények biztosítása
  • részt vesz a telephelyi (helyszíni) ki- és beléptetések adminisztrációjában, belépési kérelmek kezelésében
  • incidens- és eseményriportokat készít, elemzi a trendeket, javaslatot teszi a hálózat- és szolgáltatásfelügyeleti folyamatok fejlesztésére vonatkozóan
  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel múszaki vagy IT szakirányban
  • 3-5 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • legalább társalgási szintű angol nyelvtudásod van
  • ITIL alapvető folyamatainak ismeretével rendelkezel
  • cafeteria csomag és bónusz vagy jutalék
  • laptop és mobiltelefon (korlátlan belföldi hang- és adattarifa csomaggal)
  • hibrid munkavégzés a munkakörtől függően
  • vállalati egészségbiztosítás, éves szűrés (Swiss Clinic)
  • munkavállalói kedvezmények (pl. családi flotta)
  • testi, lelki és szellemi jóllétet támogató egészségprogram
  • 4 fizetett nap szabadság/év a vállalat által szervezett jótékonysági projektekhez
  • egyéb kedvezmények (pl. AYCM kártya, szemüvegtámogatás)
  • tanulási lehetőségek

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezés a cégnél" gombra kattintva.

 

Ha kíváncsi arra, hogyan dolgozunk, mit képviselünk, és milyen jövőt építünk együtt, látogasson el weboldalunkra! Kövessen minket karrierfelületünkön és közösségi oldalainkon is, hogy elsőként értesüljön legfrissebb lehetőségeinkről. A 2Connectnél hisszük, hogy a jövőt szakmai tudásra, megbízhatóságra és összehangolt csapatmunkára építjük.

 

Csatlakozzon hozzánk, legyen különleges csapatunk tagja!


Álláshirdetés jelentése