MiniCRM Zrt. logo

Szoftverbevezetési tanácsadó (Junior, B2B)

Állás részletei

  • Cég neve

    MiniCRM Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.

  • Fizetés

    Mozgóbér
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • MacOS
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink minél inkább ki tudják aknázni a MiniCRM rendszer által nyújtott lehetőségeket. A Szoftverbevezetési tanácsadók feladata az, hogy segítsék ügyfeleinket a MiniCRM sikeres bevezetésében és eredményes használatában.

Ahhoz, hogy ügyfeleink üzleti problémáira megoldást tudj nyújtani a MiniCRM rendszer által, elengedhetetlen, hogy átlásd az üzleti folyamatokat és összefüggéseket, magabiztosan és határozottan tudj kommunikálni cégvezetőkkel, legyen technikai affinitásod és általánosságban szeress szoftveres megoldásokat használni. Ha szívesen dolgoznál egy összetett pozícióban ahol egy, a piacon széleskörben ismert és elismert, népszerű termék bevezetésével foglalkozhatsz, csatlakozz hozzánk!

Mi lenne a feladatod?

  • Utat fogsz mutatni ügyfeleinknek, hogy minél hamarabb el tudják kezdeni a munkát a MiniCRM rendszerükben.
  • Rendszeresen tartod majd a kapcsolatot ügyfeleinkkel stratégiai meetingek, valamint rövidebb utánkövető hívások során és segíted őket a rendszerük kialakításában.
  • Támogatni fogod a cégvezetőket a MiniCRM napi szintű használatának beindításában és a kollégák edukációjában.
  • Elő fogod segíteni, hogy ne csak a rendszer bevezetése legyen sikeres, hanem a hosszútávú együttműködés is gyümölcsözővé váljon.
  • Foglalkozni fogsz az előfizetésekkel kapcsolatos kérésekkel, kedvezményekkel, előfizetések megújításával, nagyobb csomagok értékesítésével, előfizetések lemondásának kezelésével.


Amit nem fogsz csinálni:

  • Ügyfélszerzés. A felelősséged akkor kezdődik, mikor az érdeklődő már MiniCRM ügyféllé vált.
  • Ügyfélszolgálat. Van külön Helpdesk csapatunk.
  • Szoftverfejlesztés. Minden, ami a munkádhoz szükséges, elvégezhető a felhasználói felületen. A többi a fejlesztőink dolga. :)
  • A munkanapodat utazással tölteni. Nem számít, hogy van-e jogosítványod, mivel a konzultációk online zajlanak. Sőt, nálunk Te döntheted el, hogy az irodából, vagy otthonról szeretnél-e dolgozni. :)

Elvárások

Van egy helyünk neked, ha tetszik a feladat és magadra ismersz az alábbiakban:

  • Rendelkezel 1 év ügyfélkezelési (preferáltan B2B) területen szerzett tapasztalattal legalább társalgási szinten beszélsz angolul.
  • Nem rettent el, sőt, kifejezetten élvezed, ha magas beosztásban lévő vezetőkkel kell egyeztetned és úgy érzed, képes vagy motiválni és támogatni őket a MiniCRM rendszer sikeres bevezetésében és eredményes használatában.
  • Magabiztosan tudod irányítani a beszélgetéseket, türelmes és jó hallgatóság vagy, aki jó kérdéseket tud feltenni, de nem okoz gondot számodra a nehezebb szituációk kezelése sem.
  • Nem okoz gondot számodra a rendszerben való gondolkodás és könnyed átlátod az összefüggéseket.
  • Proaktívan keresed a megoldásokat, hajt a belső fejlődés lehetősége.
  • Jól kezeled a változásokat, és szívesen támogatsz másokat is az ezek kapcsán felmerülő kihívások kezelésében.
  • Nem tartasz attól, hogy kezeld az előfizetések megújítását, a nagyobb csomagokra való váltást és további funkciók értékesítését.

Előnyt jelent

  • ha van tapasztalatod CRM/ERP szoftver használatában, értékesítésében vagy oktatásában.

Amit kínálunk

Juttatások:

  • Az alapbéren felül teljesítményarányos mozgóbér is elérhető.
  • Egészségbiztosítás
  • Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján
  • Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Értékeink, amik mentén dolgozunk:
Küldetésünk, hogy megmutassuk a vállalkozásoknak, miként használják a mindennapokban a külföldön már bizonyított menedzsment módszertanokat. Azokat a módszereket, melyeket a saját és az ügyfeleink fejlődési útját követve fejlesztettünk egy rendszerbe.
Missziónk, hogy minél szélesebb körű támogatást nyújtsunk a vállalkozásoknak az ügyfélkezelés és az üzleti folyamatok terén.
Víziónk, hogy a MiniCRM a kis- és középvállalkozások számára az elsődleges választás legyen a hatékonyabb és átláthatóbb üzleti folyamatok eléréséhez.

Mi vár rád a MiniCRM-nél?

  • Fejlődési lehetőség. A siker nem szerencse kérdése, ezért kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. (belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching)
  • Az eredményeket és kiemelkedő teljesítményt elismerjük, megünnepeljük. Nem bánjuk, ha gyakran kell pezsgőt bontani ;)
  • Adunk a véleményedre. Egyéni ötleteidet, kezdeményezéseidet értékeljük, a HR csapatunk heti szinten foglalkozik a kollégák visszajelzéseivel, így a tiéddel is fogunk.
  • Kiszámíthatóság. Termék, amiben hinni lehet. 14 éve csináljuk, ügyfeleink száma pedig folyamatosan növekszik, szóval nem holnap lesz vége.
  • Jókedvű, nyitott csapat. Munkaidő után is szeretünk időt tölteni egymással.
  • Iroda Budapest szívében. A Madách Trade Center-ben vagyunk, ami könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, ha pedig biciklivel jársz, nyugodtan használd az irodaház tárolóját. Ha otthonról dolgoznál, nálunk annak sincs akadálya. Nyitottak vagyunk a hibrid és a távmunka lehetőségére is.
  • Ha az irodában járnál és van kutyusod, őt is magaddal tudod hozni, ha pedig nincs, akkor megsimogathatod a kollégádét :)

Álláshirdetés jelentése