Állás részletei
-
Cég neve
Four Seasons Hotel
-
Munkavégzés helye
Four Seasons Hotel Gresham Palace - Budapest, Széchenyi István tér 5-6, 1051 -
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- A szálloda teljes foglalási folyamatának irányítása és felügyelete, a beérkező egyéni, csoportos és online foglalások kezelése a Four Seasons standardoknak megfelelően.
- Revenue- és yield management fókuszú működés – a szobafoglaltság, átlagár (ADR) és RevPAR optimalizálása, dinamikus árazási stratégia alkalmazása.
- Szoros együttműködés a Sales, Front Office és Revenue Management csapatokkal, a bevételi célok elérése és a foglalási trendek elemzése érdekében.
- Foglalási csapat irányítása, fejlesztése és motiválása, napi munkaszervezés, teljesítménykövetés és tréningek koordinálása.
- Adatok, jelentések és piaci elemzések készítése (pl. pick-up reportok, forecastok, competitor analysis), döntéstámogatás a vezetőség felé.
- Kapcsolattartás kulcsfontosságú partnerekkel és OTA-platformokkal, szerződések és kondíciók egyeztetése, hibamentes adatkezelés biztosítása.
- A vendégélmény támogatása már a foglalás pillanatától – személyre szabott, magas színvonalú kommunikáció és proaktív upselling lehetőségek kezelése.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség turizmus-vendéglátás, gazdasági vagy kapcsolódó területen.
Legalább 4–5 év tapasztalat prémium vagy luxus szállodai környezetben, ebből minimum 2 év vezetői szerepkörben rezervációs vagy revenue területen.
Erős revenue- és yield management szemlélet, kimagasló analitikus gondolkodás és adatértelmezési készség.
Magabiztos PMS- és CRS-rendszerismeret (Opera Cloud, SynXis, Duetto vagy hasonló rendszerek ismerete előnyt jelent).
Kiváló kommunikációs és koordinációs készségek, a csapat inspiráló vezetése, valamint együttműködés a Front Office, Sales és Revenue részlegekkel.
Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban, további nyelv is előnyt jelent.
Vendégközpontú hozzáállás és stratégiai gondolkodás – képesség a bevételi célok és a kiemelkedő vendégélmény összehangolására.
Magas szintű precizitás, diszkréció és problémamegoldó készség, a Four Seasons értékrendjének megfelelően.
Amit kínálunk
- Teljes összegre bejelentett 8 órás állás.
- Belső szabályzat szerint év végi bónusz (akár egy havi bérnél magasabb összeg).
- Fizetett szabadság és betegszabadság.
- A próbaidő letöltése után magánegészségügyi biztosítás.
- Igényes és jól felszerelt munkakörnyezet.
- Napi ingyenes meleg étkezés.
- Ingyenes és kedvezményes szálláslehetőségek a világ bármelyik Four Seasons szállodájában, hogy a dolgozóink is megtapasztalhassák a luxus szállodák világát.
- 50% kedvezmény a szálloda Kollázs éttermében és Múzsa bárjában.
- Szállodánkon és a nemzetközi láncunkon belüli karrierlehetőség.
- Átfogó tanulási és fejlesztési programok, amelyek segítenek abban, hogy a tudásunk elmélyítsük.
- Sokszínű dolgozói programok, hiszen keményen dolgozunk és szeretnénk, ha a csapatunk tudná, hogy értékeljük őket.
Munkahelyi extrák
- Ingyen ebéd
- Munkaruha
Céginformáció
A Four Seasons Hotel Gresham Palace (Budapest belvárosában, a Lánchíd pesti hídfőjénél található 5 csillagos szálloda) munkatársakat keres Szobafoglalási Vezető (Reservations Manager) munkakör betöltésére.
Jelentkezés módja
Jelentkezés esetén kérjük, életrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva juttasd el!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
