QLM Logistics Solutions Kft. logo

Szervizmérnök (automata üzletág)

Állás részletei

  • Cég neve

    QLM Logistics Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    2045 Törökbálint

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

QLM Logistics Solutions Kft.
A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az állandó fejlődés és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő munka-magánélet egyensúlyt,
illetve garantálható a hosszú távú karriercélok és szakmai sikerek megvalósítása.

Szervizmérnök (automata üzletág)

Melyek lesznek az új munkatársunk feladatai?

 
Új munkatársunk legfőbb feladata a QLM által telepített automata raktártechnológiai berendezések üzemeltetése, az üzemeltetési tevékenység fejlesztése, optimalizálása. 
 
A munkakörhöz tartozó feladatok: 
  
  • Automata raktári rendszerek üzemeltetése
  • Rendszer ismerete elektronikai, mechanikai és vezérlés szinten (PLC)
  • Szerviz szerződések kalkulációjának, üzemeltetési feltélének előkészítése
  • Szükséges dokumentációk kezelése
  • Technikusok oktatása, támogatása, ellenőrzése
  • Kapcsolattartás a külföldi beszállítókkal
  • A hotline támogatások menedzselése
  • Hibakezelés, hibakeresés
  • Együttműködés egyedi megoldások kidolgozásában

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Közép vagy felsőfokú végzettség elsősorban villamos vagy mechatronikai területen (vagy gépész végzettség villamos rajz olvasási képességgel és PLC ismerettel)
  • Erős PLC ismeretek
  • Automatizálás-karbantartás területen szerzett tapasztalat
  • Angol aktív kommunikációs szintű nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás) 
  • Magas szintű Office ismeret
  • Jó kommunikációs és probléma megoldó képesség
  • Nyitottság az új ismeretekre
  • Komplexitás, rendszerszemlélet
  • B kategóriás jogosítvány

A pozíció betöltésénél előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben, automata raktárrendszerek telepítésében, üzemeltetésében szerzett tapasztalat, automata rendszerek hotline szolgáltatásában szerzett ismeret, PLC programozás ismeret (Siemens, Omron, Allen-Bradley fejlesztői környezet ismerete)

Amit kínálunk:

  • Versenyképes alapbér
  • Szolgálati gépjármű
  • Szakmai fejlődési, karrier lehetőség
  • Jó hangulatú, összetartó, fiatal és dinamikus csapat
  • Rendszeres szakmai továbbképzések
Munkavégzés helye: Törökbálint, országos az ügyfél telephelyén 

Álláshirdetés jelentése