Állás részletei
-
Cég neve
QLM Logistics Solutions Kft.
-
Munkavégzés helye
2045 Törökbálint
-
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
QLM Logistics Solutions Kft.
A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az állandó fejlődés és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő munka-magánélet egyensúlyt,
illetve garantálható a hosszú távú karriercélok és szakmai sikerek megvalósítása.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az állandó fejlődés és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő munka-magánélet egyensúlyt,
illetve garantálható a hosszú távú karriercélok és szakmai sikerek megvalósítása.
Szervizmérnök (automata üzletág)
Melyek lesznek az új munkatársunk feladatai?
Új munkatársunk legfőbb feladata a QLM által telepített automata raktártechnológiai berendezések üzemeltetése, az üzemeltetési tevékenység fejlesztése, optimalizálása.
A munkakörhöz tartozó feladatok:
- Automata raktári rendszerek üzemeltetése
- Rendszer ismerete elektronikai, mechanikai és vezérlés szinten (PLC)
- Szerviz szerződések kalkulációjának, üzemeltetési feltélének előkészítése
- Szükséges dokumentációk kezelése
- Technikusok oktatása, támogatása, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a külföldi beszállítókkal
- A hotline támogatások menedzselése
- Hibakezelés, hibakeresés
- Együttműködés egyedi megoldások kidolgozásában
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Közép vagy felsőfokú végzettség elsősorban villamos vagy mechatronikai területen (vagy gépész végzettség villamos rajz olvasási képességgel és PLC ismerettel)
- Erős PLC ismeretek
- Automatizálás-karbantartás területen szerzett tapasztalat
- Angol aktív kommunikációs szintű nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás)
- Magas szintű Office ismeret
- Jó kommunikációs és probléma megoldó képesség
- Nyitottság az új ismeretekre
- Komplexitás, rendszerszemlélet
- B kategóriás jogosítvány
A pozíció betöltésénél előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben, automata raktárrendszerek telepítésében, üzemeltetésében szerzett tapasztalat, automata rendszerek hotline szolgáltatásában szerzett ismeret, PLC programozás ismeret (Siemens, Omron, Allen-Bradley fejlesztői környezet ismerete)
Amit kínálunk:
- Versenyképes alapbér
- Szolgálati gépjármű
- Szakmai fejlődési, karrier lehetőség
- Jó hangulatú, összetartó, fiatal és dinamikus csapat
- Rendszeres szakmai továbbképzések
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése