Állás részletei
-
Cég neve
GNX Engineering Kft.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
A GNX Engineering Kft. úttörő megoldásainak és filozófiájának a megismertetése a magyarországi piaccal. A GNX Engineeringnek rövidtávon célja, hogy végfelhasználók számára komplett energetikai megoldásokat dolgozzon ki és hajtson végre, a koncepció alkotástól, a méretezés és tervezési folyamatokon keresztül a megvalósítás, majd üzemeltetési fázisáig. Középtávú célja a cégnek, hogy partnerekre építse fel az értékesítési stratégiáját és egy független gyártói képviseletet biztosítson a piaci szereplőknek – beruházók, tervezők, generál és villamos kivitelezők, rendszerintegrátorok.
Jelenleg Szerviz és projekt koordinátor pozícióba várjuk új kollégánkat!
Amennyiben magadra ismersz az alábbi leírás alapján, várjuk a jelentkezésed!
Jelenleg Szerviz és projekt koordinátor pozícióba várjuk új kollégánkat!
Amennyiben magadra ismersz az alábbi leírás alapján, várjuk a jelentkezésed!
Miben számítunk rád
• Alvállalkozói megrendelések és projekt dokumentációk előkészítésében, frissítésében és archiválásában
• Szerződéses ütemtervek, határidők és projektmérföldkövek nyomon követésében
• Projektátadási és záró dokumentumok előkészítésében, ISO szerinti adminisztráció biztosításában
• Projektvezetők, műszaki és gazdasági kollégák háttértámogatásában
• Számlák kezelésében, ellenőrzésében és a kapcsolódó pénzügyi adminisztráció ellátásában
• Projekt státuszriportok, kimutatások és vállalatirányítási adatok naprakészen tartásában
• Szerviz- és karbantartási folyamatok háttértámogatásában és adminisztrációjában
• Karbantartási és szervizidőpontok ütemezésében, megrendelőkkel való egyeztetésben
• Szerviznaptárak, erőforrások és feladatok nyilvántartásában, státuszok frissítésében
• Karbantartási és szervizjelentések, jegyzőkönyvek, garanciaigények dokumentálásában
• Szervizeszközök és alkatrészek nyilvántartásában, készletszintek figyelésében
• Nemzetközi gyártókkal (kiemelten kínai partnerekkel) történő kapcsolattartásban a műszaki egyeztetések során
• Garanciális ügyintézések és alkatrészrendelések menedzselésében
• Új adminisztrációs és háttérrendszerek, folyamatfejlesztések támogatásában és implementálásában
• Szerződéses ütemtervek, határidők és projektmérföldkövek nyomon követésében
• Projektátadási és záró dokumentumok előkészítésében, ISO szerinti adminisztráció biztosításában
• Projektvezetők, műszaki és gazdasági kollégák háttértámogatásában
• Számlák kezelésében, ellenőrzésében és a kapcsolódó pénzügyi adminisztráció ellátásában
• Projekt státuszriportok, kimutatások és vállalatirányítási adatok naprakészen tartásában
• Szerviz- és karbantartási folyamatok háttértámogatásában és adminisztrációjában
• Karbantartási és szervizidőpontok ütemezésében, megrendelőkkel való egyeztetésben
• Szerviznaptárak, erőforrások és feladatok nyilvántartásában, státuszok frissítésében
• Karbantartási és szervizjelentések, jegyzőkönyvek, garanciaigények dokumentálásában
• Szervizeszközök és alkatrészek nyilvántartásában, készletszintek figyelésében
• Nemzetközi gyártókkal (kiemelten kínai partnerekkel) történő kapcsolattartásban a műszaki egyeztetések során
• Garanciális ügyintézések és alkatrészrendelések menedzselésében
• Új adminisztrációs és háttérrendszerek, folyamatfejlesztések támogatásában és implementálásában
Rád építünk, ha...
• Felsőfokú, szakirányú tanulmányok
• 3-5 év koordinátori pozícióban szerzett tapasztalat (preferáltan szerviz területen)
• Társalgási szintű aktív angol nyelvtudás
• Vállalatirányítási rendszer ismeret
• 3-5 év koordinátori pozícióban szerzett tapasztalat (preferáltan szerviz területen)
• Társalgási szintű aktív angol nyelvtudás
• Vállalatirányítási rendszer ismeret
Munkádért cserébe
• Fiatalos lendületes cég vagyunk, mely startup jellege ellenére multi standardok alapján építi fel folyamatait, működését és megoldásait
• A mindennapjaidat, modern irodai környezetben töltheted, egy szakmailag képzett csapatban, segítőkész kollégákkal
• Munkádhoz versenyképes fizetést, valamint laptopot és mobiltelefont biztosítunk
• A mindennapjaidat, modern irodai környezetben töltheted, egy szakmailag képzett csapatban, segítőkész kollégákkal
• Munkádhoz versenyképes fizetést, valamint laptopot és mobiltelefont biztosítunk
Munkakör betöltése során előnyt jelent
• Energetikai szektorban szerzett adminisztratív tapasztalatEnergetikai szektorban szerzett adminisztratív tapasztalat
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
