GNX Engineering Kft. logó

Szerviz és projekt koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    GNX Engineering Kft.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A GNX Engineering Kft. úttörő megoldásainak és filozófiájának a megismertetése a magyarországi piaccal. A GNX Engineeringnek rövidtávon célja, hogy végfelhasználók számára komplett energetikai megoldásokat dolgozzon ki és hajtson végre, a koncepció alkotástól, a méretezés és tervezési folyamatokon keresztül a megvalósítás, majd üzemeltetési fázisáig. Középtávú célja a cégnek, hogy partnerekre építse fel az értékesítési stratégiáját és egy független gyártói képviseletet biztosítson a piaci szereplőknek – beruházók, tervezők, generál és villamos kivitelezők, rendszerintegrátorok.
Jelenleg Szerviz és projekt koordinátor pozícióba várjuk új kollégánkat!
Amennyiben magadra ismersz az alábbi leírás alapján, várjuk a jelentkezésed!
• Alvállalkozói megrendelések és projekt dokumentációk előkészítésében, frissítésében és archiválásában
• Szerződéses ütemtervek, határidők és projektmérföldkövek nyomon követésében
• Projektátadási és záró dokumentumok előkészítésében, ISO szerinti adminisztráció biztosításában
• Projektvezetők, műszaki és gazdasági kollégák háttértámogatásában
• Számlák kezelésében, ellenőrzésében és a kapcsolódó pénzügyi adminisztráció ellátásában
• Projekt státuszriportok, kimutatások és vállalatirányítási adatok naprakészen tartásában
• Szerviz- és karbantartási folyamatok háttértámogatásában és adminisztrációjában
• Karbantartási és szervizidőpontok ütemezésében, megrendelőkkel való egyeztetésben
• Szerviznaptárak, erőforrások és feladatok nyilvántartásában, státuszok frissítésében
• Karbantartási és szervizjelentések, jegyzőkönyvek, garanciaigények dokumentálásában
• Szervizeszközök és alkatrészek nyilvántartásában, készletszintek figyelésében
• Nemzetközi gyártókkal (kiemelten kínai partnerekkel) történő kapcsolattartásban a műszaki egyeztetések során
• Garanciális ügyintézések és alkatrészrendelések menedzselésében
• Új adminisztrációs és háttérrendszerek, folyamatfejlesztések támogatásában és implementálásában
• Felsőfokú, szakirányú tanulmányok
• 3-5 év koordinátori pozícióban szerzett tapasztalat (preferáltan szerviz területen)
• Társalgási szintű aktív angol nyelvtudás
• Vállalatirányítási rendszer ismeret
• Fiatalos lendületes cég vagyunk, mely startup jellege ellenére multi standardok alapján építi fel folyamatait, működését és megoldásait
• A mindennapjaidat, modern irodai környezetben töltheted, egy szakmailag képzett csapatban, segítőkész kollégákkal
• Munkádhoz versenyképes fizetést, valamint laptopot és mobiltelefont biztosítunk
• Energetikai szektorban szerzett adminisztratív tapasztalatEnergetikai szektorban szerzett adminisztratív tapasztalat
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése