MBH Bank Nyrt. logo

Szenior ügyfélélmény és folyamatmenedzsment szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • ARIS VISIO
  • Módszertan és szoftverek

    • Excel
    • Visio
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MBH Bank Nyrt.

Szenior ügyfélélmény és folyamatmenedzsment szakértő

AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.

Mi lesz a feladatod?

  • Ügyfélélmény, ügyfélút és folyamatfejlesztési stratégia meghatározásában és annak végrehajtásában való aktív részvétel
  • Az E2E ügyfélút és folyamatmenedzsment szemlélet implementációja, az E2E ügyfélút és folyamatfelelősi hálózat felépítése és működtetése.
  • Folyamatfejlesztési módszertan és gyakorlat kialakítása
  • Szakmai trendek, műhelyek munkájának figyelemmel kísérése
  • Folyamatminőség javítást és hatékony működést célzó programok kialakítása és implementálása a társterületekkel együttműködésben
  • Folyamathatékonysági mérőszámok, KPI-ok meghatározásában az Ügyfélélmény és folyamatmenedzsment szakértők, munkatársak és junior munkatársak szakmai felügyelete.
  • A KPI változások rendszeres nyomon követése, az erről készített szakmai anyagok bemutatása a vezetőség számára.
  • Az ügyfélelégedettségi mérések eredményeinek vizsgálata, elemzési feladatok tervezése és az elvégzésük szakmai felügyelete.
  • Az ügyfélelégedettségi mérések eredményeinek összefoglalása, vezetői beszámoló készítése és bemutatása
  • Ügyfélutak és folyamatok feltérképezésének megszervezése, módszertani, szakmai felügyelete
  • Próbavásárlások kialakítása, működtetése, együttműködési keretek kialakítása a folyamatban részt vevő külső és belső
  • A szervezet ügyfélélmény érettségi mérésének megtervezése, mérése, rendszeres auditálása és fejlesztése
  • Ügyfélélmény program megtervezése, végrehajtása

Téged keresünk, ha:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség közgazdasági / gazdasági /szervezetfejlesztési / marketing területen
  • Legalább 5 év bankban, pénzügyi szektorban, hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Magas szintű számítógépes felhasználói ismeretek, kiemelkedő jártasság Excel és Power Point eszközök innovatív használatában
  • Folyamatmodellezés (pl. Mega, ARIS, Visio)
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Banki ügyfél folyamatok és a kapcsolódó banki szervezet ismerete.
  • Projektvezetői tapasztalat
  • Folyamathatékonysági és folyamatjavítási feladatok elvégzéséhez szükséges módszerek és eszközök kiemelkedő, szakértő szintű ismerete
  • Adatelemzési ismeret, feladat priorizálási képesség, prezentációs technikák megbízható ismerete.

Miért minket válassz?

  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
[A képen szöveg, Betűtípus, sor, képernyőkép láthatóAutomatikusan generált leírás]

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés
  • Projektmenedzser
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Product owner, -manager

Jelentkezés módja

Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése