Állás részletei
-
Cég neve
GRÁNIT Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció
Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához
„Szenior kontrolling szakértő”
pozícióba!
Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.
Miben számítunk Rád?
A Tervezés és Elemzési terület részeként:
- A bank éves pénzügyi tervének összeállítása a bank területivel együttműködve, a teljesítmények havi visszamérése és elemzése üzletáganként;
- A vezetői információs rendszer továbbfejlesztése, működtetése;
- Termékjövedelmezőségi számítások készítése;
- A bank tőkehelyzetének, portfóliójának alakulásának nyomon követése;
- Közreműködés az üzlet- és termékfejlesztési javaslatok kialakításában;
- A kontrolling jelentések és a kötelező jelentések összhangjának folyamatos ellenőrzése;
- Likviditási és koncentrációs riportok készítése;
- Eseti adatbányászati és elemzési feladatok;
- A Bank versenyhelyzetének és a versenytársak tevékenységének elemzése;
- Üzleti jelentés, riportok, prezentációk, beszámolók készítése;
- Közreműködés a belső szabályzatok elkészítésében, módosításában.
A sikeres pályázó jellemzői?
- Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség,
- Pénzintézetnél kontrolling területen szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat,
- Magas szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, PPT, Word, MS Access),
- Angol szakmai szövegek megértése,
- Pénzügyi affinitással és orientációval, jó problémamegoldó és kommunikációs készséggel rendelkező, innovatív és kreatív, valamint stratégiai gondolkodású, szorgalmas, nagy munkabírású, ambiciózus pályázók jelentkezését várjuk.
- Az ideális jelölt magas szintű precizitással teljesíti feladatait, képes a határidők betartására és jó csapatjátékos.
- Előny: SAP rendszer ismerete, Excel makró, SQL programozási ismeret
Mit kínálunk?
- Folyamatos fejlődési lehetőségeket;
- Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
- AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
- Munkavégzés időtartama: határozatlan;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8., szükség esetés home office.
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése