GRÁNIT Bank Nyrt. logó

Szenior kontrolling szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

„Szenior kontrolling szakértő”

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.

A Tervezés és Elemzési terület részeként:

 

  • A bank éves pénzügyi tervének összeállítása a bank területivel együttműködve, a teljesítmények havi visszamérése és elemzése üzletáganként;
  • A vezetői információs rendszer továbbfejlesztése, működtetése;
  • Termékjövedelmezőségi számítások készítése;
  • A bank tőkehelyzetének, portfóliójának alakulásának nyomon követése;
  • Közreműködés az üzlet- és termékfejlesztési javaslatok kialakításában;
  • A kontrolling jelentések és a kötelező jelentések összhangjának folyamatos ellenőrzése;
  • Likviditási és koncentrációs riportok készítése;
  • Eseti adatbányászati és elemzési feladatok;
  • A Bank versenyhelyzetének és a versenytársak tevékenységének elemzése;
  • Üzleti jelentés, riportok, prezentációk, beszámolók készítése;
  • Közreműködés a belső szabályzatok elkészítésében, módosításában.

 

A sikeres pályázó jellemzői?

  • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség,
  • Pénzintézetnél kontrolling területen szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat,
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, PPT, Word, MS Access),
  • Angol szakmai szövegek megértése,
  • Pénzügyi affinitással és orientációval, jó problémamegoldó és kommunikációs készséggel rendelkező, innovatív és kreatív, valamint stratégiai gondolkodású, szorgalmas, nagy munkabírású, ambiciózus pályázók jelentkezését várjuk.
  • Az ideális jelölt magas szintű precizitással teljesíti feladatait, képes a határidők betartására és jó csapatjátékos.
  • Előny: SAP rendszer ismerete, Excel makró, SQL programozási ismeret
  • Folyamatos fejlődési lehetőségeket;
  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8., szükség esetés home office.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése