B + N Referencia Zrt. logo

Szenior kontroller (XIII. kerület)

Állás részletei

  • Cég neve

    B + N Referencia Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

B + N Referencia Zrt.

Szenior kontroller (XIII. kerület)

A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.

Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.

Főbb feladatok, munkák

  • Vállalat- és üzletágszintű teljesítménymérés, annak nyomonkövetése, ellenőrzése, vezetői döntéselőkészítés;
  • Havi zárási feladatok, projekt, üzletág és vállalati szintű elemzések, terv-tény kimutatások készítése;
  • Riportok, kimutatások összeállítása és elemzése a kezelésébe tartozó területek vezetői számára;
  • Éves tervezéssel és a negyedéves előrejelzésekkel kapcsolatos feladatok elvégzése;
  • Bérekkel kapcsolatos riportok, elemzések készítése;
  • Könyvelési, bérszámfejtési alapadatok ellenőrzése;
  • Üzleti folyamatok, vezetői döntések támogatása;
  • Árajánlatok ellenőrzése, véleményezése;
  • A belső kontrolling rendszer működtetése, fejlesztése;
  • A Kontrolling vezető munkájának támogatása, távollétében helyettesítése;
  • A B+N vállalat-csoport működésének átlátása és komplex, vállalat szintű kimutatások készítése, fejlesztése és elemzése;
  • Új kontrolling-monitoring rendszerek bevezetésben való részvétel;
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú pénzügyi szakirányú végzettség;
  • 5+ év releváns területen szerzett tapasztalat;
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete, magas szintű Excel ismeret;
  • SAP, Nexon ill. más ERP rendszer ismerete előny;
  • Középfokú angol nyelvtudás;
  • Elkötelezettség és elhivatottság;
  • Csapatmunka, rugalmas munkavégzés, pontosság precizítás, döntésképesség, jó kommunikációs képesség.

Amit kínálunk

  • Fiatalos, professzionális környezet, jó hangulat;
  • Kihívást jelentő feladatok, szakmai fejlődési lehetőség;
  • Próbaidő után home office lehetőség, rugalmas munkaidő;
  • Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

Egyéb információ

bérigényt feltüntetni,

Álláshirdetés jelentése