ATEV ZRT. logo

Szenior kontroller

Állás részletei

  • Cég neve

    ATEV ZRT.

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Illatos út 23.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

ATEV ZRT.

Feladatok

  • Új állandó és ad-hoc kimutatások kialakítása, létrehozása.
  • A belső működési folyamatok, beruházási és egyéb projektek nyomon követése és elemzése a gazdaságosság, a költséghatékonyság szempontjából, valamint javaslattétel a vezetői döntésekhez a gazdasági igazgató, illetve a szakterületi vezetők irányába.
  • Az alapanyag beszerzés, gyártási-, valamint az értékesítési-, pénzügyi folyamatokhoz kapcsolódó költség, ráfordítás, nyereség elemzések, fedezetszámítások készítése.
  • Gazdasági és megtérülési számítások, költségelemzések készítése, elő- és utókalkulációk készítése, az önköltség számítási rendszer kialakításában és működtetésében való közreműködés.
  • Fejlesztési tervek, pályázatok, projektek, beruházások keretszámainak monitorozása, adatszolgáltatások készítése, valamint a szükséges utókövetések elvégzése.
  • Támogatja az üzleti terv, a különböző időszakokban készített felülvizsgált tervek és előrejelzések, a likviditási terv elkészítését.
  • Adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése külső szervek felé, statisztikai feladatok ellátása, jelentések készítése, együttműködve az érintett szervezeti egységgel.
  • A Társaság vállalatirányítási rendszerében lévő alaptevékenységgel kapcsolatos gyártási, értékesítési folyamatok számadatait, eredményeit ellenőrzi, az eltérések okait meghatározza, felderíti.
  • Felelős a havi belső alapanyag és pénzügyi jelentés, valamint a tulajdonosok számára készülő ütemezett jelentések elkészítéséért.

Elvárások

  • főiskolai vagy egyetemi gazdasági végzettség,
  • legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat,
  • magasz szintű MS Excel és Word program kezelés,
  • valamilyen integrált vállalatirányítási szoftver ismerete,
  • analitikus szemléletmód,
  • magabiztos számviteli ismeretek.

Amit kínálunk

  • inspiráló szakmai környezet, változatos feladatok,
  • részvétel a társaság stratégiai döntéseinek előkészítésében,
  • versenyképes juttatási csomag.

Előny

  • közép- vagy nagyvállalati szinten szerzett releváns szakmai tapasztalat,
  • Oracle JD Edwards ismeret,
  • Jedox ismeret,
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete.
Cégünk az ATEV Zrt. 1949-ben alakult Állatifehérje Takarmányokat Előállító Vállalat néven, amely 1993-ban részvénytársasággá alakult, 2006-tól pedig zártkörűen működő részvénytársaságként működik.
ATEV Zrt. az uniós, illetve hazai jogszabályi előírásoknak megfelelően az állati melléktermékeket begyűjti, ártalmatlanítja, feldolgozza, illetve hasznosítja. Az előállított termékek állati eledel (pet food) és talajjavító alapanyagként kerülnek értékesítésre Magyarországon és külföldön egyaránt.
A környezettudatos és folyamatos technológiai fejlesztéseknek (többek között szennyvíztisztítási technológiák, energetikai fejlesztések, kiváló gépjárműpark) köszönhetően az ATEV Zrt. iparágának élvonalába tartozik mind hazai, mind nemzetközi szinten.

Jelentkezés módja

A "jelentkezés" gombra kattintás után, kérjük csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát és motivációs levelét  fizetési igényének feltüntetésével.  

Álláshirdetés jelentése