Transpose HR Kft logo

Szenior corporate finance tanácsadó

Állás részletei

  • Cég neve

    Transpose HR Kft

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Vállalatértékelési, pénzügyi és üzleti átvilágítási feladatok, valamint M&A tranzakciós vagybanki finanszírozási projektek önálló menedzselése és csapatban való leszállítása. Ügyfélkapcsolatok ápolása és a projektek határidőre, magas minőségben történő elvégzése, valamint junior kollégák fejlesztése és irányítása.

  • vállalatértékelések, üzleti tervek elemzése, elkészítése
  • pénzügyi és üzleti átvilágításhoz kapcsolódó feladatok menedzselése és elvégzése
  • befektetési lehetőségek elemzése és értékelése
  • döntéstámogató prezentációk, pénzügyi modellek, megtérülés számítások készítése
  • teaserek, információs memorandumok összeállítása
  • piaci trendek, iparági versenytársak elemzése, előrejelzések készítése
  • junior kollégák fejlesztése, kapcsolattartás az ügyfelekkel

Elvárások

  • felsőfokú gazdasági/pénzügyi/számviteli végzettséggel rendelkezel,
  • van minimum 5 év releváns munkatapasztalatod, de nyitottak vagyunk ennél több éves tapasztalatra is,
  • rendelkezel vállalati pénzügyi, számviteli és adózási ismeretekkel,
  • angol nyelvtudásod alkalmas üzleti tárgyalásokra szóban és írásban,
  • jártas vagy üzleti tervezésben, vállalatértékelésben, számviteli beszámolók elemzésében, adatok kezelésében,
  • készségszinten kezeled a táblázatokat és képes vagy prezentációk készítésére,
  • adatbázis kezelési és adatvizualizációs eszközök használatának magabiztos ismerete előny,
  • analitikus gondolkodás, elemzőkészség, önállóság, eredményorientáltság jellemez,
  • kiválóan kommunikálsz és tárgyalsz, emellett képes vagy kezelni a konfliktusokat,
  • a problémákra kihívásként tekintesz,
  • minőség- és ügyfélközpontúság jellemez,
  • erősséged a határidők betartása,

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér és előrelépés, egy dinamikusan növekvő szervezetben
  • versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások, valamint jelentős bónusz lehetőség
  • jelenléti munkavégzés és home office lehetőség
  • kiváló infrastruktúra, bel-budai irodaház, kis létszámú iroda helyiségekkel
  • összetartó csapat, támogató vezetőség

Céginformáció

Ügyfelünk egy dinamikusan növekvő pénzügyi tanácsadó cég, amely vállalatértékelési, üzleti és pénzügyi átvilágítási, valamint M&A tranzakciós feladatokkal foglalkozik, hazai és nemzetközi nagyvállalati ügyfélkörben. A cég globális hálózata az egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, több országban is piacvezető tanácsadó társaság.
Megbízásukból keressük megalapozott szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező munkatársukat.

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra való kattintás után, kérjük küldje ez életrajzát. Köszönjük. 


Álláshirdetés jelentése