Állás részletei
-
Cég neve
KELER Központi Értéktár Zrt.
-
Munkavégzés helye
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Windows
- Linux
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Részvétel az ellenőrzési munkaprogramok alapján végzett ellenőrzésekben
- Az ellenőrzési tervezési folyamat támogatása, ellenőrzések végrehajtása, jelentéstétel és nyomon követés a megfelelőség értékelése érdekében
- Az egyes vizsgálatok tervezése és végrehajtása, valamint az audit hatékonyságának növelése a vizsgálatok, valamint a napi munkamenet
- Az ellenőrzés során feltárt hibák, hiányosságok és észrevételek megszűntetésére javaslatok kidolgozása, ellenőrzési jelentések írása és megvitatása a felelős folyamatgazdákkal és vezetőkkel.
- A vizsgálati jelentés alapján megfogalmazott intézkedési tervek rögzítése és teljesülésének nyomon követése
- Részvétel az egyes szabályzatok hatályba lépését megelőző áttekintésében és véleményezésében
- Audit tanácsadás nyújtása a szervezet működési hatékonyságának javítása érdekében
- A Magyar Nemzeti Bank részére történő adatszolgáltatási kötelezettség előírásoknak megfelelő teljesülésének ellenőrzése
- Részvétel eseti feladatokban és az időszakos jelentéstétel támogatásában
- Az ellenőrzési célok elérése érdekében az információk azonosítása, elemzése, értékelése és rögzítése.
- Az ellenőrzési munka megfelelő dokumentálásának biztosítása az elektronikus munkadokumentumokban
Elvárások
- felsőfokú szakirányú végzettség
- középfokú angol nyelvtudás
- közgazdasági, számviteli, vagy pénzügyi mester- vagy alapdiploma
- legalább 5 év releváns munkatapasztalat a következő területek közül legalább egy vagy több területen: belső/külső ellenőrzés hitelintézeti vagy befektetési szolgáltatás intézményeknél, üzleti folyamatok irányítása, kockázatkezelés, compliance
- erős MS Office ismeretek
- önálló munkavégzésre és több egyidejű és szerteágazó feladat hatékony elvégzésére való képesség
- kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt
- megbízhatóság
- önállóság
- szabálykövetés
- analitikus gondolkodásmód
- precizitás, pontosság
- jó kommunikációs, együttműködési és konfliktuskezelő képesség
Előnyt jelent
- értékpapírok kibocsátásával, értékpapír-számla vezetéssel, kockázatkezeléssel kapcsolatos tapasztalat
- a szakmai képesítések (pl. CIA, CISA, CFSA, CFSA, ACCA stb.) előnyösek, de nem kötelezőek
- szakmai angol nyelvismeret
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Széleskörű juttatási csomag
- Hibrid home office
- Monopólium
- Stabilitás
- Biztonság
- Presztízs
- Dinamizmus
- Családbarát munkahely
- Jó társaság
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Játéksarok
Céginformáció
Szenior belső ellenőr munkatársat keres a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában lévő KELER Központi Értéktár. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében.
A KELER működését meghatározó CSDR a pénzügyi piacok biztonságosabbá, hatékonyabbá, és átláthatóbbá tételére hivatott, valamint elősegíti egy egységesen szabályozott európai értékpapír piac létrejöttét. A KELER biztosítja ügyfeleinek a hatékony és biztonságos értékpapír-piacot támogató szolgáltatásait. Alapvető tevékenységeként a dematerializált értékpapírokra vonatkozó teljeskörű szolgáltatást végez, központi értékpapír számlákat és a Tpt.-ben meghatározottak szerint értékpapír-számlákat vezet. Értéktára ellátja az ott letétbe helyezett fizikai értékpapírok őrzését, letéti kezelését, valamint hozzájuk kapcsolódóan az Általános Üzletszabályzatában meghatározott szolgáltatásokat nyújt. Az Ügyfelének szolgáltatásait igénybevevő jogalanyok vonatkozásában a fizikai értékpapírok tekintetében alletéteményesként jár el.
A 30 éves múlttal rendelkező, körülbelül 200 fős szervezet biztonságos, stabil alapokra épül, melyben a hibrid home office is támogatott. Sokat lehet szakmailag fejlődni, és tagjai komoly szakemberek a szakterületükön. A KELER Zrt. a legkorszerűbb technológiákat és szakértő munkatársakat alkalmazza, hogy minden lehetőséget megragadhasson az új megoldások kialakításakor.
Adatkezelési hozzájárulás
A fenti álláshirdetésre történő jelentkezéssel a pályázó hozzájárulását adja ahhoz, hogy a KELER az önéletrajzát – amennyiben a Pályázó nem kerül kiválasztásra - a jelentkezéstől számított egy évig kezelje. Amennyiben Ön nem szeretné, hogy önéletrajzát sikertelen pályázat esetén kezeljük, úgy a jelentkezéssel egyidejűleg kérjük, ezt írásban jelezze.
A KELER működését meghatározó CSDR a pénzügyi piacok biztonságosabbá, hatékonyabbá, és átláthatóbbá tételére hivatott, valamint elősegíti egy egységesen szabályozott európai értékpapír piac létrejöttét. A KELER biztosítja ügyfeleinek a hatékony és biztonságos értékpapír-piacot támogató szolgáltatásait. Alapvető tevékenységeként a dematerializált értékpapírokra vonatkozó teljeskörű szolgáltatást végez, központi értékpapír számlákat és a Tpt.-ben meghatározottak szerint értékpapír-számlákat vezet. Értéktára ellátja az ott letétbe helyezett fizikai értékpapírok őrzését, letéti kezelését, valamint hozzájuk kapcsolódóan az Általános Üzletszabályzatában meghatározott szolgáltatásokat nyújt. Az Ügyfelének szolgáltatásait igénybevevő jogalanyok vonatkozásában a fizikai értékpapírok tekintetében alletéteményesként jár el.
A 30 éves múlttal rendelkező, körülbelül 200 fős szervezet biztonságos, stabil alapokra épül, melyben a hibrid home office is támogatott. Sokat lehet szakmailag fejlődni, és tagjai komoly szakemberek a szakterületükön. A KELER Zrt. a legkorszerűbb technológiákat és szakértő munkatársakat alkalmazza, hogy minden lehetőséget megragadhasson az új megoldások kialakításakor.
Adatkezelési hozzájárulás
A fenti álláshirdetésre történő jelentkezéssel a pályázó hozzájárulását adja ahhoz, hogy a KELER az önéletrajzát – amennyiben a Pályázó nem kerül kiválasztásra - a jelentkezéstől számított egy évig kezelje. Amennyiben Ön nem szeretné, hogy önéletrajzát sikertelen pályázat esetén kezeljük, úgy a jelentkezéssel egyidejűleg kérjük, ezt írásban jelezze.
Jelentkezés módja
A JELENTKEZEM gomb segítségével legyen kedves pályázni az állásra. Köszönjük.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése