BECK AND PARTNERS Kft. logó

Személyi asszisztens / Személyi titkár

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XIV. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Rendelkezik több éves tapasztalattal vezető mellett asszisztensi pozícióban, és szívesen kamatoztatná tudását egy stabil, magyar tulajdonú nagyvállalatnál?

Kihívásként tekinti egy igazgatósági tag munkájának teljes körű szakmai támogatását, valamint komplex ügyek önálló menedzselését?

Akkor ezt a lehetőség érdemes megtekintenie!

Partnerünk járműiparban tevékenykedő gyártó cégekkel, valamint irodaházak üzemeltetésével, bérbeadásával foglalkozó magyar tulajdonú vállalatcsoport igazgatói csapatába munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

SZEMÉLYI ASSZISZTENS / SZEMÉLYI TITKÁR
  • Igazgatósági tag (alelnök) munkájának szakmai támogatása, személyi asszisztensi, adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása
  • Több vállalatcsoport agilis, proaktív szakmai menedzselése, alelnök céges és magánügyeinek intézése
  • Alelnök személyes tárgyalásainak megszervezése, ezekről jegyzőkönyv készítése
  • Rendszeres média-és sajtófigyelés, kiállítások megszervezésében, tárgyalópartnerek fogadásában proaktív részvétel
  • Szerződések, cégjogi ügyek intézése
  • Esteti jelleggel kimutatások, riportok készítése
  • Felsőfokú egyetemi végzettség (jogi, közgazdasági/ gazdasági)
  • Legalábbi 3-5 év szakmai tapasztalat személyi asszisztensként, vezető beosztású szakember mellett
  • Stabil, magabiztos kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Kitűnő Microsoft Office tudás (Outlook, Excel, Word, PPT) és social média ismeret
  • Nyitott, kommunikatív, proaktív, agilis személyiség
  • Megbízható, rugalmas személyiségű
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • 13. havi juttatás
  • Nettó 37.500.- Ft/ hó Szép Kártya feltöltés
  • Havi bruttó 24.000.- Ft egészségpénztári juttatás próbaidő lejártát követően
  • Határozatlan időtartamú, teljes munkaidős szerződés
  • Céges telefon, laptop
  • Munkába járás támogatása a jogszabálynak megfelelően
  • Gyakori kérdések:
  • Munkaidő: Hétfőtől-péntekig kötetlen munkarend, irodai jelenléttel
  • Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület
  • Mi a munkakör legfontosabb aspektusa? Az alelnök tárgyalásain való személyes részvétel és kísérés a pozíció kulcseleme. A feladat nem csupán a jegyzőkönyvek készítését jelenti, hanem a tárgyalások gördülékeny lebonyolításának és a döntés-előkészítés támogatásának aktív részvételét is. Ez a tevékenység elengedhetetlen a munkakör hatékony ellátásához, így a jelölt szerepe itt kiemelt fontosságú.
  • Milyen vezetője lesz? Olyan alelnök mellett dolgozhat, aki nyitott a szakmai támogatásra, értékeli a precizitást és a proaktivitást, megbecsüli a lojalitást, valamint partnerként tekint asszisztensére a mindennapi munkában és döntés-előkészítésben.
  • Kínai nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Műszaki területen szerzett végzettség és/vagy tapasztalat
  • Online marketinges tapasztalat
  • Projektmenedzsment működési terület ismerete
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése