Állás részletei
-
Cég neve
E-Style Market Kft.
-
Munkavégzés helye
4030 Debrecen, Kaskötő utca 25. -
Fizetés
Nettó 350e - 550e Ft havi bér -
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
Feladatok
A leendő feladatok:
Ez a kulcsfontosságú, kombinált beosztás a cégvezetés napi operatív támogatásáért és az értékesítési folyamatok hatékony kezeléséért felel:
- Az ügyvezető napi munkájának hatékony segítése, naptárának és beosztásának teljes körű megszervezése, időpontok egyeztetése.
- Üzleti utak, megbeszélések és tárgyalások előkészítése, utazási dokumentumok beszerzése, jegyzőkönyvek készítése.
- Dokumentumok (ügyiratok) előkészítése, szerkesztése, iktatása, sokszorosítása és archiválása az ügyiratkezelési szabályok szerint.
- Pályázati adminisztrációs feladatok, nyomon követés és a vezető folyamatos tájékoztatása.
- Az irodai automatizáció eszközeinek (számítógépek, nyomtatók, telefonkészülékek) hatékony alkalmazása.
- Kapcsolattartás a meglévő és potenciális ügyfelekkel, a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak bemutatása.
- Ajánlatok és szerződések kidolgozása, előkészítése és a megkötési folyamat támogatása.
- Webshop és boltok kezelése, a kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
- Piaci trendek elemzése, versenytársak nyomon követése és az értékesítési stratégia támogatása.
- Értékesítési jelentések, riportok (napi, heti, havi, éves) készítése a vezetőség felé.
Elvárások
A sikeres munkavégzéshez az alábbi kompetenciákra és készségekre van szükség:
- Készségszintű Office programismeret: Magabiztos Word és Excel használat (táblázatok, képletek, diagramok, formázás).
- Szervezőkészség: Kiváló tervezési és koordinációs képesség, a határidők pontos betartása.
- Kommunikációs készség: Professzionális írásbeli és szóbeli kommunikáció belső és külső partnerekkel egyaránt. Társalgási szintű angol nyelvismeret.
- Diszkréció: Kiemelt titoktartási kötelezettség a bizalmas üzleti információk kezelése során.
- Proaktivitás: Önálló munkavégzés, problémamegoldó képesség és az ügyfélközpontú szemléletmód, rugalmasság, új feladatokkal és megoldásokkal kapcsolatos nyitottság.
- Rendszerismeret: A cég által alkalmazott CRM- és projektkezelő rendszerek (MiniCRM, ClickUp, Excel, Word) gyors elsajátítása és hatékony alkalmazása.
- Tapasztalat: 1 - 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
Előnyt jelent
Előnyt jelent:
- MiniCRM rendszer ismerete
- ClickUp rendszer ismerete
Amit kínálunk
Amit kínálunk :
- Versenyképes fizetés
- Modern irodai környezet és területen szerzett tapasztalat
- Tanulási és fejlődési lehetőség: szakmai tréningek és képzések
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus csapatban, ahol megbecsülik a munkád és támogatnak
- Változatos és izgalmas feladatkör, melyben mindkét területen kipróbálhatod magad
- Közösségi élmények: csapatépítők, céges rendezvények
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk építészeti kivitelezéssel, ingatlanfejlesztéssel és építőipari termékek gyártásával foglalkozik.
Egy igazán lojális, összeszokott csapat tagjává válhatsz, ahol megbecsülést és támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez. Sokrétű és izgalmas feladataid által részese lehetsz egy fejlődő és növekvő cég mindennapi folyamatainak, életének.
Ezért olyan vezető asszisztens és értékesítés támogató munkatársat keresünk, aki valóban dolgozni akar és szereti látni munkájának gyümölcsét. Aki hajlandó tanulni, szereti a kihívásokat és a változatosságot.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajz csatolásával kérjük a jelentkezés leadását.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
