BECK AND PARTNERS Kft. logo

Személyi asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok vagy
    • Német felsőfok vagy
    • Francia felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk új munkatársat keres francia / német / angol nyelvtudással az alábbi munkakörbe:

Személyi asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

  • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése
  • Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása
  • Találkozók, programok és megbeszélések szervezése
  • Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában
  • Vendégek fogadása, host/hostess feladatok ellátása
  • Apartmanok kezelése
  • Általános asszisztensi feladatok: iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonos ügyintézés, statisztikák készítése, rendelések kiadása
  • Tolmácsolás, partnerekkel és hatóságokkal történő levelezés, ügykezelés
  • Szakmai anyagok fordítása
  • Ajánlatkérések, megrendelők elkészítése
  • Céges rendezvények szervezése
  • Elszámolások kezelése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Alapelvárás a magas szintű (tárgyalóképes) angol / francia / német nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
  • Felsőfokú végzettség
  • 1-3 éves, hasonló vagy adminisztratív pozícióban szerzett gyakorlat
  • Önálló, gyors, megbízható, precíz munkavégzés
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Igényes megjelenés, diszkréció, lojalitás
  • Rugalmasság, dinamizmus
  • B kategóriás vezetői engedély

Amit kínálunk:

  • Igényes, nemzetközi munkakörnyezet
  • Idegen nyelvű munkavégzés
  • Változatos és érdekes feladatok
  • Erős csapatszellem
  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem
  • Hosszú távú, biztonságos munkahely
  • Jó megközelíthetőség, akár kerékpárral is
  • Teambuilding, ingyen kávé, tea, kedvezményes szolgáltatások

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, valamint további, tárgyalóképes idegennyelv tudás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra lehetőleg fényképes szakmai magyar nyelvű és az általa beszélt fő nyelven önéletrajzát, fizetési igénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése