INTRUM Zrt. logó

Személyes felkereső (vállalkozói jogviszony)

Állás részletei

  • Cég neve

    INTRUM Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Vállalkozói
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Az Intrum Zrt. Magyarország és Európa piacvezető követeléskezelő vállalata. A Cégcsoport célkitűzése a kintlévőségek rendezésének elősegítésével hozzájárulni az európai gazdaság fellendüléséhez.
 
Amennyiben szeretnél egy dinamikusan fejlődő országos hálózat tagja lenni, jelentkezz csapatunkba a Fedezetlen Felkeresési Osztályra
 
Személyes felkereső (vállalkozói jogviszony)
 
pozícióba!
 
A Személyes felkereső fő feladata a fedezetlen és jelzáloghiteles adós ügyfelek telefonos és személyes felkeresése, tájékoztatása a követelés rendezésével kapcsolatosan rendelkezésre álló megoldásokról. Az ország minden részéről várunk jelentkezőket!

  • A térségéhez tartozó, fizetési elmaradásban lévő ügyfelek személyes felkeresése, tárgyalás az elmaradás rendezéséről.
  • Részletfizetési megállapodások kötése, azok nyomon követése, futamidő újratárgyalása.
  • A kezelt ügyek határidőre történő, pontos adminisztrációja (melyhez a technikai hátteret biztosítjuk).
  • Részvétel tréningeken, képzéseken budapesti központunkban vagy vidéki helyszínen.
  • Tartozással kapcsolatos nyilatkozat aláíratása.
  • Ügyfél részére tájékoztató adása a Megbízó által felkínált megoldási lehetőségekről.
  • Kérdőív kitöltése, környezettanulmány készítése megbízói igény szerint.
  • vállalod a vállalkozói létformát,
  • legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsgával VAGY azt kiváltó felsőfokú végzettséggel rendelkezel (vagy amennyiben nem rendelkezel ezekkel, vállalod a hatósági vizsga letételét),
  • jártas vagy a Microsoft Office rendszerek használatában,
  • precíz, szabálykövető és strukturált vagy,
  • érdeklődsz a pénzügyek iránt, nyitott vagy a tanulásra,
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekkel rendelkezel,
  • határozott, ugyanakkor ügyfélközpontú a fellépésed,
  • önálló, kitartó, eredményorientált vagy,
  • B kategóriás jogosítvánnyal és saját gépkocsival rendelkezel.

Előnyt jelent, ha…

  • szereztél már tapasztalatot hasonló munkakörben/szektorban: dolgoztál már tanácsadóként pénzügyi szolgáltatónál, láttál már el területi képviseletet, tartottál személyes kapcsolatot lakossági ügyfelekkel.

Az átlagos elérhető teljesítményfüggő jövedelem: 600.000-1.000.000 Ft

  • Kávézó
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs
  • Játéksarok

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.


Álláshirdetés jelentése