Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
A logisztika, fuvarszervezés területén már otthonosan mozog és ebben keres új kihívást? Szívesen dolgozna egy nemzetközi, mégis családias és közvetlen munkakultúrában? Most itt a megfelelő lehetőség Önnek! Partnerünk egy olasz háttérrel rendelkező, stabil faipari termelő vállalat, fő profilja a nyárrönkökből készült furnérlapok gyártása és értékesítése. Víziójukban nagy hangsúlyt kap a hosszútávú szervezetfejlesztés és közösségépítés, fontos számukra a munkakörülmények és a minőség folyamatos javítása. Vegye kezébe egy kulcsfontosságú terület, a szállítás és logisztika szervezését az alábbi pozícióban:
Szállítási és logisztikai koordinátor
Főbb feladatok, munkák:
- Szállítások szervezése, lebonyolítása, dokumentálása, szállítási szolgáltatások megrendelése.
- A vállalatirányítási rendszer karbantartása, adatok, folyamatok frissítése.
- Megrendelések előkészítése, kimenő számlák pénzügyi teljesítésének nyomon követése.
- Teherautók fogadása, okmányok és rakomány/rakodás ellenőrzése.
- Nyersanyagok, fogyóeszközök átvétele, nyilvántartása, készletek ellenőrzése.
- Az alapanyag kiadások ütemezése a termelési tervnek megfelelően.
- Készletgazdálkodási és ellenőrzési feladatkör.
- A szállítások folyamatos nyomon követése, a felmerülő problémák kezelése (naponta 5-6 kamion áru).
- Nyilvántartások, statisztikák és jelentések vezetése.
- Leltározásban, időszakos készlet ellenőrzésben való részvétel.
- Folyamatos kapcsolattartás a partner részlegekkel, szállítmányozókkal, többnyire angol nyelven.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú logisztikai végzettség.
- Legalább 3-5 év fuvarszervezési/logisztikai tapasztalat (preferált a termelő vállalatnál szerzett tapasztalat).
- Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban elengedhetetlen! - A kiszállítás koordinálása angol nyelven történik a külföldi fuvarszervezőkkel, Olaszországi logisztikai részleggel).
- Az MS Office magabiztos használata és bármilyen ERP rendszerben szerzett tapasztalat.
- EKAER regisztráció ismerete.
- Határozott személyiség, erős szervezőkészség, gyors reagálás a felmerülő problémákra.
- Karakteres, magabiztos kommunikáció.
Amit kínálunk:
- Nagyfokú bizalom, teljeskörű támogatás és betanítás.
- Pozícióhoz és tapasztalathoz illeszkedő, korrekt bérezés.
- Utazási támogatás (autó esetén 30Ft/km, tömegközlekedés esetén a bérlet 100%-át térítik.).
- Jelenléti bónusz.
- Év végi bónusz lehetőség.
- Toleráns, emberközpontú és rugalmas vállalati kultúra.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kommunikációképes olasz nyelvtudás.
- Felsőfokú logisztikai végzettség.
Állás, munka területe(i):
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Logisztikus, Fuvarszervező
- Raktározás, Készletezés
- Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Egyéb információ:
- Munkavégzés helye: Szolnok – autóval és tömegközlekedéssel (busszal) is jól megközelíthető helyen.
- Munkaidő: 8:00-16:30
- Várjuk jelentkezését magyar és angol nyelvű önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése