KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT. logo

Szakrendszeri - ügyviteli szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.

  • Munkavégzés helye

    1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit KFT.

Szakrendszeri és ügyviteli szakértő

A KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. (KAV) felelős a hazai járművezetők és közlekedési szakemberek vizsgáinak, alkalmassági vizsgálatainak és utánképzéseinek szervezéséért, lebonyolításáért. A társaság szakmai tevékenysége az összes közlekedési ágazatra, a közúti, a vasúti, a hajózási és a légügyi területre is kiterjed. Az ország valamennyi megyéjében kirendeltséggel és ügyfélszolgálattal rendelkezik, szolgáltatásaival évente közel 400 ezer ügyfelet szolgál ki gördülékenyen és magas színvonalon.

Főbb feladatok, munkák

  • Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében;
  • Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról;
  • Üzleti igények informatikai igénnyé formálása;
  • Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módosítási igények, valamint további támogatási feladatok nyilvántartása és koordinálása;
  • Elkészült javítások tesztelése és átvétele;
  • Szoros együttműködés az alkalmazás fejlesztőjével és az üzemeltetési csapattal;
  • Szakrendszerekkel kapcsolatos technikai segítségnyújtás a munkatársak részére;
  • Teszt esetek készítése és dokumentálása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 2 éves igazgatási/informatikai/közlekedési területen szerzett tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Közlekedésszakmai tapasztalat és érdeklődés;
  • Közlekedési szabályzókban (jogszabályok, szakmai ajánlások) való jártasság;
  • Igazgatási rendszerekkel kapcsolatos korábbi tapasztalat;
  • Alkalmazás szerepkörökkel és jogosultsági rendszerrel kapcsolatos tapasztalat;
  • Alkalmazásműködtetéssel összefüggő IT tapasztalat;
  • Közlekedésmérnök/Igazgatásszervező/Informatikai végzettség.

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség;
  • Innovatív környezet;
  • Együttműködő, lelkes, elhívatott csapat;
  • Stabil vállalati háttér és korszerű infrastruktúra.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy a „Jelentkezem” gombra kattintást követően csatolja a bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajzát!

Állás, munka területe(i):

  • Mérnök
  • Közlekedési mérnök
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Közigazgatás
  • Nonprofit szervezetek

Álláshirdetés jelentése