Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság logo

Szakmai vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • DIMOP Plusz-1.2.1-es kiemelt projekt szakmai tevékenységeinek teljes körű vezetése, koordinációja;
  • a szakmai lebonyolítás teljeskörű megszervezése;
  • a szakmai tevékenységek és ütemezésük megtervezése, megvalósulás nyomon követése, folyamatos aktualizálása;
  • a szakmai sikeresség és a pénzügyi eredményesség, jogszerűség és szakszerűség felelősségének vállalása, a szakmai kockázatok kezelése, valamint a kommunikációs tevékenység inputokkal való teljes körű ellátása;
  • feladata a mérföldkövek és indikátorszámok teljesítésének biztosítása;
  • a szakmai munkatársak munkafolyamatba épített ellenőrzése;
  • a projekt szakmai feladatait előkészítő és dokumentáló anyagok elkészítése, aktualizálása;
  • előrehaladási jelentések, beszámolók, kifizetési kérelemhez kapcsolódó szakmai dokumentációk, adatszolgáltatások elkészítése;
  • részvétel a beszerzésekhez, közbeszerzésekhez kapcsolódó műszaki specifikációk kidolgozásában.

Elvárások

Elvárt szakmai tapasztalat:
  • EU-s projektben szerzett tapasztalat;
  • 5+ év szakmai tapasztalat KKV fejlesztés és/vagy digitalizáció területén. 
Elvárt végzettség:
Felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági területen.

Elvárt kompetencia:
  • kiváló vezetői, szervezési, koordináció készség;
  • kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent

  • IT technológiák kiemelt ismerete.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció


A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.

Álláshirdetés jelentése