GRÁNIT Bank Nyrt. logó

Supervisor munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő,

digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a Gránit Bank csapatához

„Supervisor munkatárs”

pozíciónkba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.

  • A Digitális Ügyfélközpontba beérkező hívások (telefon, Videó), ügyfélmegkeresések, feladatok közvetlen fogadása, elvégzése, különösen a kiemelt fontosságú ügyekben, ügyfelek esetében.
  • A Digitális Ügyfélközpont munkatársak munkájának közvetlen irányítása, felügyelete, oktatása, mentorálása.
  • Az adott műszakban a Digitális Ügyfélközpont csapatban dolgozó kollégák szakmai támogatása, minőségi munkavégzésük biztosítása.
  • A Digitális Ügyfélközpont vezetője által kiosztott / meghatározott feladatok elvégzése, illetve az adott műszakban dolgozó munkatársak támogatása, koordinációja, ellenőrzése.
  • A Gránit Bank folyamatosan bővülő Digitális Ügyfélközpontot érintő szolgáltatásainak a fejlesztésében, illetve szükség esetén annak tesztelésében való aktív részvétel.
  • A Digitális Ügyfélközpont vezetője, az Ügyfélkapcsolati és Értékesítési Főosztály, valamint a Lakossági Divízió vezetője által megfogalmazott célfeladatok és célszámok maradéktalan elvégzése.
  • A Digitális Ügyfélközpontban több műszakos, valamint szombati munkarend van érvényben, melynek díjazása megfelel a Munka Törvénykönyvében előírtaknak.
  • Minimum 3 éves releváns banki tapasztalat, gyakorlat (5 évnél nem régebbi tapasztalatszerzés)
  • Banki call center gyakorlat
  • Vezetői tapasztalat
  • Középfokú végzettség;
  • Jó kommunikációs képesség;
  • Precíz munkavégzés;
  • Döntéshozatali képesség
  • Microsoft Office felhasználó szintű tapasztalat,
  • Aktív munkavégzés banki programokkal
  • Banki call center suprvisor gyakorlat
  • Angol nyelvtudás; 
  • Felsőfokú diploma pénzügyi területen, vagy szakirányú középfokú végzettség
  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek;
  • AYCM SportPass tagság;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Központi irodánkban)

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése