Állás részletei
-
Cég neve
GRÁNIT Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Céginformáció
Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő,
digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
Csatlakozz a Gránit Bank csapatához
„Supervisor munkatárs”
pozíciónkba!
Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben a Mastercard Az Év Bankja versenyen 1. díjat nyertünk a „Beyond Banking” szegmensben, valamint első helyezést értünk el „Az év akvizíciós marketing kampánya” és az ”Év kiberbiztonsági edukációs kampánya” kategóriákban. Emellett 2024-ben BÉT Legek díjátadón elnyertük Az Év Legnagyobb Részvénybevezetése díjat. Továbbá, 2024-ben is a Gránit Banknak ítélte a Global Banking and Finance Review Magazine a Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon címet.
Miben számítunk Rád?
- A Digitális Ügyfélközpontba beérkező hívások (telefon, Videó), ügyfélmegkeresések, feladatok közvetlen fogadása, elvégzése, különösen a kiemelt fontosságú ügyekben, ügyfelek esetében.
- A Digitális Ügyfélközpont munkatársak munkájának közvetlen irányítása, felügyelete, oktatása, mentorálása.
- Az adott műszakban a Digitális Ügyfélközpont csapatban dolgozó kollégák szakmai támogatása, minőségi munkavégzésük biztosítása.
- A Digitális Ügyfélközpont vezetője által kiosztott / meghatározott feladatok elvégzése, illetve az adott műszakban dolgozó munkatársak támogatása, koordinációja, ellenőrzése.
- A Gránit Bank folyamatosan bővülő Digitális Ügyfélközpontot érintő szolgáltatásainak a fejlesztésében, illetve szükség esetén annak tesztelésében való aktív részvétel.
- A Digitális Ügyfélközpont vezetője, az Ügyfélkapcsolati és Értékesítési Főosztály, valamint a Lakossági Divízió vezetője által megfogalmazott célfeladatok és célszámok maradéktalan elvégzése.
- A Digitális Ügyfélközpontban több műszakos, valamint szombati munkarend van érvényben, melynek díjazása megfelel a Munka Törvénykönyvében előírtaknak.
Téged keresünk, ha:
- Minimum 3 éves releváns banki tapasztalat, gyakorlat (5 évnél nem régebbi tapasztalatszerzés)
- Banki call center gyakorlat
- Vezetői tapasztalat
- Középfokú végzettség;
- Jó kommunikációs képesség;
- Precíz munkavégzés;
- Döntéshozatali képesség
- Microsoft Office felhasználó szintű tapasztalat,
- Aktív munkavégzés banki programokkal
Előnyként értékeljük:
- Banki call center suprvisor gyakorlat
- Angol nyelvtudás;
- Felsőfokú diploma pénzügyi területen, vagy szakirányú középfokú végzettség
Mit kínálunk?
- Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
- Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
- Folyamatos fejlődési lehetőségek;
- AYCM SportPass tagság;
- Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
- Munkavégzés időtartama: határozatlan;
- Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Központi irodánkban)
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
