Állás részletei
-
Cég neve
ZIEHL-ABEGG Kft.
-
Munkavégzés helye
8700 Marcali, Ziehl-Abegg utca 1.
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok vagy
- Német középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Beruházásokhoz, projektekhez, termékbevezetéshez, nem termelési anyagokhoz kapcsolódó beszerzési feladatok komplex ellátása
- Műszaki egyeztetések szervezése, nyomon követése a beszállítókkal
- Aktív beszerzési támogatás a projektek előkészítési fázisában
- A teljes beszerzési folyamat lebonyolítása (igénymenedzsment, ajánlatkérés, ártárgyalások, ártükör, beszerzési döntéselőkészítő anyagok elkészítése, szerződésekhez adatösszeállítás)
- Büdzsé betartása/betartatása, kalkuláció, kimutatás
- A vállalatirányítási rendszerben a beszerzéshez kapcsolódó háttér folyamatok, feladatok és adminisztrációs tevékenységek elvégzése
- Megrendelések nyomon követése
- Hatékony együttműködés a társosztályokkal és a partnerekkel
- Adatszolgáltatások elkészítésében való közreműködés
- Részvétel a terület hatékonyságnövelési projektjeiben
- A felmerülő beszerzési igények folyamatos és magas szintű követése és kiszolgálása (beruházás, alapanyag, segédanyag, szolgáltatás)
- Beszerzési stratégiák kialakítása
- Ártárgyalások lebonyolítása, szerződések (standard, keret-, egyedi) előkészítése és felügyelete
- Új beszállítók felkutatása, kiválasztása, beintegrálása a vállalati folyamatokba
- Rendszeres kapcsolattartás a hazai és külföldi beszállítókkal, társosztályokkal vállalaton és konszernen belül
- Beszállítók értékelése
- Beszállítói menedzsment
- Beszerzési folyamatok értékelése és fejlesztése, erőforrás optimalizálás
Elvárások
- Felsőfokú műszaki és/vagy gazdasági végzettség
- Aktív, tárgyalóképes angol és/vagy német nyelvtudás
- Legalább 2 éves közép-vagy nagyvállalti környezetben szerzett tapasztalat stratégiai beszerzésben vagy projektvezetésben, pályázatok, tenderek bonyolításában, szerződések, keretmegállapodások kötésében
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Kiváló munkaszervezési és kommunikációs készség, analitikus gondolkodásmód és terhelhetőség
- „B” kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Termelő vállalatnál szerzett 5 vagy több éves beszerzési gyakorlat
- Integrált vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlat
Amit kínálunk
- Rugalmas munkarend
- Versenyképes alapbér + célprémium rendszer + 13. havi fizetés
- Cafeteria juttatások, jelenléti és senioritási bónusz
- Németországi kiküldetések
Jelentkezés módja
Jelentkezéséhez kérjük csatolja magyar és német vagy angol nyelvű önéletrajzát.
Kérjük adja meg bruttó alapbér igényét!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése