Villeroy & Boch Magyarország Kft. logó

Specialist Accounts Payable

Állás részletei

  • Cég neve

    Villeroy & Boch Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 6800 Hódmezővásárhely, Erzsébeti út 7.
  • Egyéb juttatások

    • Étkezési jegy
    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Headset
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Német középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A Villeroy & Boch Magyarország Kft. Európa egyik legnagyobb, a több mint 276 éves múltra visszatekintő Villeroy & Boch AG kerámiagyártó cégcsoport magyarországi tagja, bővülő Shared Service Center csapatába új munkatársat keres Specialist Accounts Payable pozícióba.
•    Villeroy & Boch cégcsoport európai leányvállalatainak szállítói számla könyvelése SAP FI modulban;
•    Számlák előkészítése kifizetéshez;
•    Kapcsolattartás európai és amerikai társgyárakkal, szállítókkal;
•    Havi zárási riportok, kimutatások készítése, zárási folyamatok támogatása;
•    Projektekben való részvétel.
•    Közép vagy felsőfokú pénzügyi/számviteli szakirányú végzettséggel rendelkezel;
•    Középszintű angol nyelvhasználat nem okoz számodra problémát;
•    Felhasználói szinten ismered a Microsoft Office programokat;
•    Önálló munkavégzés, megbízhatóság, pontosság jellemez;
•    Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk.
•    Felsőfokú szakirányú végzettség;
•    Van szakmai tapasztalatod könyvelésben és/vagy Shared Service Center-ben történő munkavégzésben;
•    Szereztél már SAP ismereteket.
  • Versenyképes juttatási csomag (cafeteria elemek, üdülési támogatás, éves bónusz, 13. havi fizetés).
  • Előrelépési lehetőségek, általuk fejlődhetsz és építheted szakmai hátteredet.
  • Home Office és irodai munkavégzés heti váltásban, hogy a munka és a magánélet összeegyeztethető legyen.
  • Ergonomikus iroda bútorokat és laptopot biztosítunk a hatékony munkavégzés érdekében.
  • Képzések támogatása a folyamatos fejlődés érdekében (idegen nyelvi képzések, szakmai képzések, soft skill képzések).
  • Ingyenes transzferjárat Szegedről, hogy könnyedén eljuthass a munkahelyedre.
  • Kedvezményes ebédelési lehetőség a céges étteremben, hogy egészségesen és kényelmesen étkezhess a munkahelyeden.
  • Sportolási lehetőségek és ingyenes szakorvosi ellátások, hogy biztosítva legyen az egészséges életmód.
  • Céges étkező
  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség

Álláshirdetés jelentése