Állás részletei
-
Cég neve
aPlus Consulting Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Céges üdülés, üdültetés
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Windows
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Levelezés kezelése: új kollégák postafiókjának létrehozása, távozók fiókjainak megszüntetése, hibák kezelése, archiválás időszakonként.
- Munkaeszközök biztosítása: laptopok, telefonok, hozzáférések beállítása és átadása új belépőknek; távozás esetén bevételezés; szükséges szoftverek (Windows, Office, Teams, SharePoint, Outlook stb.) telepítése és beüzemelése.
- Hálózat és iroda IT infrastruktúra: routerek, hálózati eszközök, internetkapcsolat monitorozása, karbantartása, működésének biztosítása, protokoll dokumentálása.
- Biztonság és licencek: eSET alkalmazás kezelése, licencek karbantartása, telepítések és monitorozás.
- Eszköznyilvántartás: laptopok, PC-k, monitorok, szerverek és hálózati eszközök nyilvántartása, állapotuk követése.
- Ügyfélszolgálati feladatok (IT support):
- Level 1: kritikus elakadások azonnali megoldása (kolléga nem tud dolgozni).
- Level 2: hibák javítása munkaidőben, egyeztetett időkereten belül.
- Beszerzések és karbantartás: IT eszközök beszerzése, nyomtatók kalibrálása, hibaelhárítás, szervizügyintézés.
- Információbiztonság: hálózati támadások monitorozása, tűzfal kezelése, hozzáférések szabályozása, szabályzatok aktualizálása.
- Archiválás és mentések: szerveradatok időszakos archiválása, adatbiztonság fenntartása.
- Kapcsolattartás külső partnerekkel: IT szolgáltatók és szervizek koordinálása.
- Fejlesztési javaslatok: irodai IT fejlesztési ötletek kidolgozása, prezentálása.
- Frissítések és támogatás: szoftverfrissítések beállítása szervereken és laptopokon, kollégák támogatása.
Elvárások
- legalább 5 év tapasztalat rendszergazdai / IT üzemeltetési területen,
- széleskörű ismeretek Windows alapú rendszerekről és irodai szoftverekről,
- önálló problémamegoldó képesség és proaktív hozzáállás,
- jó kommunikációs készség a munkatársakkal és külső partnerekkel.
Előnyt jelent
- van tapasztalatod vállalati IT infrastruktúrák üzemeltetésében (pl. ERP környezetben),
- otthonosan mozogsz információbiztonsági szabályzatok kidolgozásában, betartatásában.
Amit kínálunk
- nettó 600 000 – 800 000 Ft havi bér,
- hibrid munkavégzés Budapesten (remote lehetőség adott),
- modern munkakörnyezet és stabil háttér,
- változatos feladatok, amelyeknél számít a szakértelmed,
- közvetlen csapat, ahol támogatjuk az önálló munkavégzést.
Munkahelyi extrák
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Egy magyar tulajdonú, kisebb cégcsoport (5–6 vállalat) mindennapi működéséhez stabil és biztonságos IT háttér szükséges. Ehhez keresünk tapasztalt rendszergazdát, aki felelős lesz a teljes cégcsoport rendszereinek, eszközeinek és hálózatainak zavartalan működéséért.
Jelentkezés módja
Ha magadra ismertél, várjuk önéletrajzodat és rövid bemutatkozásodat
Legyél Te az, aki biztosítja, hogy minden rendszeren zökkenőmentesen menjen a munka!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
