GBR Event logó

Senior rendezvényszervező- és értékesítő

Állás részletei

  • Cég neve

    GBR Event

  • Munkavégzés helye

    1146 Budapest, Gundel Károly út 4.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • >10 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
  • Kiszámítható, stabil, megbízható munkahely vagyunk, összetartó, sikeres és motivált csapattal. Mi valóban hosszútávon számítunk rád, ezért fejlődésedet szakmai háttérrel is támogatjuk Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő vendéglátóipari cégcsoportjában, az Eventrend Groupban.
  • versenyképes juttatási csomag
  • egész éves állandó és stabil jövedelem 8 órás bejelentéssel
  • pontosan érkező havi kifizetés bankszámlára utalással minden hó 10. napjáig
  • neked is jár a fizetett szabadság
  • munkaeszközeidről mi gondoskodunk (laptop és mobiltelefon)
  • munkanapjaidon az ebédedet és a kávédat mi álljuk
  • nekünk fontos, hogy folyamatosan fejlődj belső szakmai képzéseinken, ezáltal életre szóló karrierutat kínálunk
  • pezsgő közösségi élet: céges rendezvényeket, csapatépítőket
  • exkluzív Eventrend klubtagság, amely számos előnnyel és programlehetőséggel jár: a szabadidődet az Eventrend Grouphoz tartozó éttermekben és szállodákban is eltöltheted – biztosan találsz az ízlésedhez passzolót, legyen az laza kávéházi élmény, fine dining vagy minőségi gyorsétterem. Hozd magaddal a családodat vagy a barátaidat is. (a teljesség igénye nélkül: New York Kávéház, Gundel Étterem, Centrál Kávéház, Séf Asztala, Cziniel Cukrászda, Főőrség és Lovarda Kávéház, stb..)
Mit jelent számunkra a senioritás? 
 
  • azt, hogy nem ma kezdted a szakmát és rendelkezel már 10-15 év releváns tapasztalattal akár ügynökségi, akár helyszíni vonalon
  • azt, hogy van aktív és releváns kapcsolati tőkéd
  • azt, hogy otthon vagy a MICE-DMC világban és a Corporate szektorban
  • ismered a hazai catering szolgáltatók nagy részét
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
 
  • ha van már több éves tapasztalatod (min. 10 év) a rendezvényszervezés területén, különösen kitelepülésekkel, külső helyszínekkel
  • ha tapasztalataidat leginkább ügynökségi oldalon szerezted
  • ha angolul magabiztosan beszélsz
  • ha aktív és releváns kapcsolati tőkével rendelkezel a rendezvényszervezés világában, otthonosan mozogsz a MICE-DMC világban és a Corporate szektorban egyaránt, nyitott személyiség vagy és könnyen teremtesz új kapcsolatokat
  • szívügyed egy jól sikerült rendezvény
  • A Gundel mindig is híres volt a házon kívüli catering szolgáltatásáról, vágyott és igényelt az a profizmus amit kollégáink nyújtanak, a Gundel Palota falain belül éppúgy, mint bármilyen külsős helyszínen. Ételeink pont olyan minőségben kerülnek vendégeink elé mintha a Gundel 130 éves falain belül fogyasztanák el.
  • A rendezvényszervezési és értékesítési csapat legújabb tagjaként a te feladatod lesz a házon kívüli szolgáltatásaink piaci jelenlétének erősítése, régi és új helyszínekkel a kapcsolattartás és kapcsolatépítés, új lehetőségek felkutatása. Továbbá szintén a te feladatod lesz a folyamatosan fejlődő és megújuló bankett szolgáltatásunk megismertetése régi és új partnereink részére.
  • A fentieken túlmenően a külsős helyszíni rendezvények megszervezése is a munkád része.
  • Minden meglátásod és ötleted a újítás és fejlődés jegyében nyitott fülekre talál majd vezetőid részéről.
  • A feladataidhoz hozzátartozik még üzleti tervek elkészítése, CRM rendszerek használata, adatbázisok karbantartása, BEO-k készítése, költségkalkulációk, szerződések, briefek készítése.
  • Te leszel a Gundel Catering megújulásának vezető szereplője, új távlatok és lehetőségek állnak előtted.
  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd
Hol találsz bennünket?
A Városligetben vagyunk, a Szépművészeti Múzeum és a Fővárosi Növény- és Állatkert között. Hozzánk inkább tömegközlekedéssel érdemes jönni, mert parkolóhelyet sajnos nem tudunk biztosítani; de kiváló a tömegközlekedés: akár a kisföldalattival érkezel a Hősök terére, akár busszal a Nyugati vagy a Keleti Pályaudvarról.

Milyen körülményekre számíthatsz?
  • A Gundel palota 130 éves épületében patinás falak között fog dolgozni.
  • A rendezvényszervezési osztály önálló emeleten, irodai környezetben helyezkedik el, minden adott a kellemes munkakörnyezethez, korlátlan kávét, és személyzeti étkezést is biztosítunk.
  • Ha home office lehetőséget keresel, akkor ez az ajánlat most nem neked szól, mert a partnerekkel és helyszínekkel való kapcsolattartás és a rendezvények megkövetelik a személyes jelenlétet.
Milyen lesz a főnököm?
Benkő Márton vezeti a Rendezvény és Értékesítési csapatot, Marci 2023-ban csatlakozott a Gundelhez hosszú évek diplomáciai és public relations munkái után, csapatot épít és vezet, hisz a folyamatos fejlődésben és fejlesztésben. Nála biztosan nyitott fülekre találsz minden ötleteddel.
A csapat jelenleg 6 főből áll, ügyfélkapcsolati vezetőnk és a rendezvényszervezőink több éve csapatunk tagjai, mindannyian nagyon várják, hogy velük dolgozz, és közösen vigyétek minél nagyobb sikerre a Gundel legendás örökségét: a kiváló ételeket és az utánozhatatlan vendéglátást.

Ami nehézség lehet:
  • Előfordul, hogy szezonalitástól függően többet kell dolgoznod, túlórázol, egy rendezvényen jelen vagy de ne aggódj a vezetőd engedi, hogy lecsúsztasd a túlóráid.
  • A rendezvényszervezés - bár számodra ez nem újdonság - hektikus és kiszámíthatatlan, néha késő estig is csinálni kell.
  • Sok ügyfelet kezelünk ezért fontos, hogy megőrizd pozitív hozzáállásod és kedves személyiséged még a nehezebb időszakokban is.
Mi történik miután jelentkezel?
Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, egy személyes interjúra invitálunk a Gundelbe. Sikeres első kör esetén a következő lépések egy ügyvezetői és szakmai vezetői interjú, egy üzleti terv megírása, valamint egy Assessment Center lesznek. Az összes feladat sikeres megoldása után kínáljuk fel a pozíciót.

Mi fog történni veled az első napon és az első 3 hónapban?
  • az első napokban, illetve hetekben folyamatos támogatásban fogsz részesülni, egy kijelölt mentor segíti majd a betanulásodat, beilleszkedésedet
  • megismertetünk a Gundel brand minden részletével, valamint az Eventrend cégcsoport egységes működésével
  • átadjuk neked az értékesítéshez szükséges anyagokat, kiajánlókat amikkel a későbbiekben dolgoznod kell
  • részt veszel a már leszervezett rendezvényeken, megismered a működésünket
Ha felkeltettük érdeklődésedet, töltsd fel fényképes szakmai önéletrajzodat, motivációs leveledet, és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!

Álláshirdetés jelentése